גם הנסיך ג'ורג' מתחיל גן חדש. וזה מה שהוא יאכל שם

    מוטרדים מהעובדה שהילד שלכם אוכל רק שניצל ופסטה בלי כלום בצהרון? קבלו הצצה לדבר הכי רחוק מזה. בגן היוקרתי של הנסיך ג'ורג' כל ארוחה היא ארוחת מלכים. ככה זה נראה

    קרן אן גיימן
    כבר ילד גדול. הנסיך ג'ורג' בביקור בקנדה (צילום: רויטרס)

    ממש כמו הילד שלכם, גם הנסיך ג'ורג', בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, התחיל השבוע גן חדש. נדמה שרק אתמול הוא נולד, אבל הנסיך ג'ורג' כבר בן ארבע, ומוכן לגן של ילדים גדולים (לא , לא גן עירייה). שזו חדשה מרעישה לא פחות מההודעה שיצאה לאחרונה על הריונה השלישי של אמו.

    על פי דיווחים בבריטניה, הגן הנבחר הוא st thomas battersea ועלותו 17 אלף פאונד לשנה. האם במוסד שכזה הוא יקבל חינוך לתפארת? בהחלט. האם יקבל יחס ראוי לבן מלוכה? ברור. אבל מה שבאמת מעניין הוא - איזה אוכל מגישים בגן שמחירו כזה? מה יאכל המלך לעתיד?

    עוד על תזונת ילדים:
    הנה דרך מפתיעה שתגרום לילדים שלכם לאהוב ירקות
    בלי לריב: הכללים שיעזרו לכם לגדל ילדים שאוכלים הכל
    איך התזונה משפיעה על מנת המשכל של התינוק שלכם?

    עוד בוואלה! NEWS

    הזמן המושלם להתכונן לקיץ הבא: הג'ל שמעלים את סימני המתיחה

    לכתבה המלאה
    הנסיך ג'ורג' משחק בחצר הארמון (צילום: ארמון קנזינגטון)

    הכי רחוק מחמגשית

    התפריט השלם ככל הנראה שמור היטב, עם זאת יש מידע על הארוחות ב-st thomas battersea. מדובר בארוחות יוקרתיות במיוחד בהשראת התזונה הים תיכונית. כן, התזונה שלנו.

    המנה העיקרית כוללת נתח של מקרל אפוי ומעושן. המקרל הוא דג ים שלרוב מכיל 10עד 33 אחוזי שומן (כתלות באופן ההכנה), ולכן עשיר באומגה 3, שנמצאה כבעלת פוטנציאל להשפעה טובה על הזיכרון. זיכרון טוב הוא איכות חשובה מאוד עבור מלך לעתיד.

    איזה ילד לא אוהב לאכול מקרל מעושן לצהריים? (צילום: shutterstock)

    יתרון נוסף של המקרל (כמו גם של דגים אחרים) הוא היותו עשיר בוויטמין B3 (ניאצין) שכמה מתפקידיו הם שמירה על תקינות מערכת העצבים והעיכול, ואלה חשובים להמשך התפתחות מיטבית וגדילה. לתשומת לבם של השפים בגן, עישון דגים מייצר טעם נפלא, אך גם טומן לא מעט חסרונות בריאותיים, שווה לגוון בצורת ההגשה.

    ראגו טלה, פעם בשבוע (צילום: נמרוד סונדרס)

    כבודם של הדגים במקומם, אך המלצת ארגוני הבריאות היא לאכול כשתי מנות דג בשבוע. ביתר הימים ייהנה הנסיך ממנות נוספות כמו ראגו טלה בשום ועשבי תיבול לצד ירקות מובחרים. בשר הטלה עשיר בטעמים ייחודיים לצד אחוז גבוה של שומן רווי בהשוואה לחזה עוף אך פחות מבבשר כבש. עובדה זו עשויה לעורר דאגה, אבל יש לזכור ששומן רווי עשוי לייצר בעיות בריאותיות רק באכילה של כמויות מוגזמות ובגיל מאוחר יותר.

    לצד מנת הבשר או הדג יוגשו תוספות שונות: פסטה פוזילי העשויה מחיטה מלאה עשירה בסיבית תזונתיים שתורמים לבריאות, מנת עדשים עתירה בחלבון וברזל וקוסקוס ים תיכוני, שעם כל הכבוד לבית המלוכה, אנחנו גילינו אותו קודם.

    ולפעמים הוא יתפנק עם קוסקוס "ים תיכוני" (צילום: נמרוד סונדרס)

    ומה לקינוח? במרבית מוסדות הלימוד בבריטניה הקינוח מסתכם בעוגת ספוג טבולה בפודינג גושי ומפוקפק. אך לא בגן החדש של הנסיך ג'ורג'. כמיטב המסורת הבריטית, לנסיך הצעיר תוגש עוגת ספוג יוקרתית במיוחד - עשויה מקוקוס בשילוב ריבה מפירות מאודים ורפרפת. אידוי פירות היא הצורה הבריאה ביותר לריכוכם לפני הפיכתם לריבה, היות ובאופן זה הערכים התזונתיים בפרי כמו ויטמינים נשמרים.

    ומה הילד שלכם אוכל בצהרון?

    קרן אן גיימן היא תזונאית קלינית, מאמנת כושר ומאמנת לאורח חיים בריא ומאוזן

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

      התרעות פיקוד העורף

        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully