וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הורס לכם את הבריאות? הנה 10 מוצרים שישפרו את המצב

30.8.2017 / 15:15

השרירים תפוסים? העור יבש ומגרד? הרגליים כבדות מהרגיל? לקיץ יש הרבה יתרונות, אבל גם לא מעט השלכות שליליות על הבריאות. הנה 10 מוצרים שיעזרו לכם להרגיש קצת יותר בריאים ולשרוד את מה שנשאר מהעונה החמה

אילוסטרציה. ShutterStock
החום מאתגר את הבריאות, אבל אפשר בהחלט לתקן את המצב/ShutterStock

הקיץ כבר בשיאו, ולא נשאר עוד הרבה זמן עד שהעלים יחלו לנשור מהעצים ונחליף את הביקורים בים ואת הטיולים בחוץ בהתבוננות בנוף מבעד לחלון. בעוד שלרובנו יהיו זיכרונות חיוביים רבים מהקיץ, תמיד יהיו גם תמונות בראש של עקיצות היתושים, העור היבש והרגליים הנפוחות. כדי לעזור לכם לאגור קצת יותר זיכרונות חיוביים מהתקופה הזאת ולהשאיר את הרעים מאחור, הנה 10 מוצרים חדשים על מדפי הפארם שיעזרו לשפר את הבריאות שלכם במה שנשאר מהחודשים החמים בשנה.

עוד בנושא:
מה אתם חייבים לקחת בתיק עזרה ראשונה?
מהמסורת לבית המרקחת: תרופות ממיצוי צמחי במרשם רופא
תרופות הסבתא שאתם חייבים להפסיק להשתמש בהן

כשהלב וכלי הדם זקוקים לחיזוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכיל פוליפנולים שמחזקים את בריאות הלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים מהללים את הפוליפנולים – חומרים המצויים ביין אדום ומשפיעים לחיוב על הלב וכלי הדם. כעת, חברת ביוטכנולוגיה ישראלית בשם BioHarvest משיקה את Vinia – סופר-פוד המיוצר בישראל בתנאים מבוקרים ומכיל פוליפנולים וכן פיסאיד ורסברטרול. לדברי החברה, מרכיבים אלו הוכחו כיעילים בשיפור זרימת הדם, במניעת חסימות בכלי הדם, בהגברת הערנות ובהעצמת בריאות הלב.

מחיר מומלץ: 179 שקלים לערכה ו-457 שקלים ל-3 ערכות.

עוד באותו נושא

להפיק יותר מהכורכום, מהחמוציות ומהמקלחת: מוצרים בריאים חדשים

לכתבה המלאה

כשרוצים לשמור על גזרה חטובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא גלוטן, תוספת סוכר, שומן או נתרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטה ודיאטה הן לא מילים שהולכות זו לצד זו, אולם למי שסופר קלוריות ועדיין לא יכול לעמוד בפני המאכל האהוב יש כעת פתרון. הכירו את סקיני פסטה שיבולת שועל – מוצר ללא גלוטן, בצורה של אטריות נודלס, פתיתים או פטוצ'יני, המכיל רק 29 קלוריות ל-100 גרם. הפסטה עשירה בסיבים תזונתיים ובכך תורמת לתחושת שובע לאורך זמן. בנוסף, המוצר אינו מכיל תוספת סוכר, שומן, נתרן, כולסטרול או חומרים משמרים.

מחיר השקה: 89 שקלים ל-6 שקיות למזמינים ישירות מהחברה.

כשהקיץ הישראלי הורס את העור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזר לתקן את נזקי הקיץ הישראלי על העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזג האוויר בחודשים האחרונים ללא ספק מאתגר את העור שלנו והופך אותו במקרים רבים לייבש ומגורה יותר. כדי לעזור לכם להתגבר על זה משיקה חברת A-DERMA סדרת תכשירים בשם דרמליבור להרגעה והזנה של העור. לדברי החברה, התכשירים מבוססים על מחקרים דרמטולוגיים והוכחו כיעילים במבחני יעילות וסבילות על עור מגורה, אדמומי ויבש במיוחד. המוצרים מכילים שיבולת שועל וכן נחושת ואבץ שמפחיתים התפשטות של חיידקים מזיקים על העור, ובכך הופכים אותו ליעיל בטיפול גם בכוויות וחתכים.

מחיר מומלץ: 109.9 שקלים.

כשהרגליים עייפות וכבדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפר את זרימת הדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שנוטה לסבול מרגליים נפוחות יודע שהחום הכבד של התקופה האחרונה לא בדיוק עוזר להקל על המצב. אז כדי לעבור את הקיץ הזה עם תחושה קצת יותר נעימה ברגליים משיקה חברת התרופות בורינגר אינגלהיים את אנטיסטקס (Antistax) – סדרת מוצרים המסייעת לשיפור תפקודם של כלי הדם ברגליים, להפחתת בצקות ותחושת כובד. הסדרה כוללת תוסף תזונה טבעי בטבליות וג'ל עיסוי מקרר.

כשהשרירים תפוסים וכואבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון פשוט לשרירים התפוסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי שעוסק בספורט מכיר את תחושת השרירים התפוסים לאחר יום מפרך של פעילות. כדי להקל על ספורטאים ועל אחרים שסובלים משרירים תפוסים באופן תדיר משיקה חברת ד"ר גב את הדואל טמפ – מכשיר עם חמש דרגות עיסוי המשחרר שרירים תפוסים ומכווצים. בניגוד למכשירים אחרים, המוצר החדש יכול גם לקרר ולחמם את האזורים התפוסים ובכך לשפר את היעילות של העיסוי.

מחיר מומלץ: 599 שקלים.

כשהגוף זקוק לתוספת סידן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעל יעילות קלינית מוכחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסידן הוא מינרל הכרחי ביותר לגופנו, המסייע בבניית העצמות והשיניים, תורם להתכווצות של שרירי הלב, עוזר להעביר גירויים עצביים ותומך גם בקרישת הדם. מחסור בסידן עלול להוביל לבעיות רפואיות מסוגים שונים, וכדי לסייע למי שסובל מכך משיקה חברת התרופות כצט תוסף בשם קלציצ'ו D3. אלו טבליות לעיסה בטעמים שונים, המיוצרות בנורבגיה ונמצאו כבעלות יעילות קלינית מוכחת.

מחיר מומלץ: 60 שקלים ל-60 טבליות.

כשאין כוח למרוח קרם לחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם גברים שלא אוהבים תכשירי טיפוח יכולים לשפר את בריאות העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרב גברים, השימוש בתחליבי לחות להעשרת העור לא בדיוק נפוצים כמו אצל הנשים, מה שעלול להוביל לעור יבש ומגרד, בייחוד בתקופת הקיץ. אז למי שלא מתחבר לשימוש בקרמים ועדיין מבקש לסבול טיפה פחות מהיובש בחודשי הקיץ, משיקה חברת פלמוליב שמפו Energizing לגברים, שמזין את הגוף והשיער בלחות הנדרשת להם. הג'ל בריח לימון ולדברי החברה מבטיח עור רך, צונן ורענן יותר לאורך זמן.

מחיר מומלץ: 14.90 עד 21.90 שקלים.

כשכף הרגל יבשה וסדוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפול אינטנסיבי לעור היבש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עור יבש וסדוק בכף הרגל עלול לגרום לבושה בחודשים שבהם אין מנוס מלחשוף לעולם את הרגליים בסיטואציות שונות ורבות. כדי לעזור להתגבר על הבעיה, מציגה חברת אלטמן את פלקסיטול – קרם לטיפוח כף הרגל. הקרם מעניק טיפול אינטנסיבי לעור היבש ומחזיר לו את הלחות והרכות הטבעית. לדברי החברה, הקרם נבדק במחקרים קליניים ונמצא יעיל בטיפול בבעיות היובש ברגליים האופייניות לחולים בסוכרת.

מחיר מומלץ: 55.90 שקלים.

כשהילדים לא רוצים לצחצח שיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי עכשיו הם יצחצחו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא קל לשכנע ילדים לצחצח שיניים, ואחד הדברים החשובים ביותר במלחמה הזאת הוא הטעם, שלא יגרום להם להירתע ושיהיה כזה שהם אפילו יוכלו ליהנות ממנו. חברת התרופות כצט מנסה לסייע לכם במשימה זו ומשיקה את משחת השיניים "טפטפים", בטעם אננס, המתאימה לגילאי 2 עד 6. המשחה מכילה פלואוריד במינון המותאם לגיל הזה ומבטיחה ניקוי יעיל בלי לפגוע בציפוי השן.

מחיר מומלץ: 5 שקלים ליחידה.

כשהצלקות מסרבות להחלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר בהחלט לסייע לצלקת להיעלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

צלקות לא עוברות מעצמן, אבל ניתן בהחלט לשפר את סיכויי ההחלמה. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות תכשירים המעודדים את תהליך הריפוי. תכשיר קלו-קוט (KELO-COTE) יסייע להאיץ את תהליך ההחלמה, לרכך ולהשטיח את הצלקת וכן להפחית אודם וגרד. התכשיר גם מכיל מסנן קרינה SPF 30 שיעזור בהגנה מפני חשיפה לשמש, שעלולה להחמיר את מצב הצלקת.

מחיר: 178 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully