וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה האישה הזו עשתה בחדר הלידה

23.7.2017 / 7:11

אתם אולי רגילים לשמוע על אמהות לחוצות שמתנשפות בחדר הלידה שניה לפני הרגע המיוחל, אבל האמא האוסטרלית הזו לקחה את זה הרבה יותר בקלות. ככה נראו השעות שלה לפני הלידה

השעות שלפני שהלידה מתחילה הן תמיד מלחיצות וכואבות, אבל עבור האמא הזו הן נראו שונות לגמרי. אנה סטרוד, הגיעה בשבוע 41 לחדר הלידה והחליטה להעביר את השעות שלפני התחלת הלידה הפעילה באימון כושר. ולא סתם אימון, אלא סקוואטים.

כל מי שעוקב אחרי אנה, אמא לשניים ממלבורן אוסטרליה, באינסטגרם, יודע שההריון שלה היה שונה ממה שאתם מכירים. לאורך כל החודשים היא הקפידה על שגרת אימונים לא שגרתית, כשהיא עושה סקוואטים עם הילדים בחדר המשחקים, ומתאמנת עם בעלה במטבח. האמא בת ה-32 דאגה לערוך את האימונים שלה בין שלוש לארבע פעמים בשבוע ולמשך 20-30 דקות ביום.

עוד בנושא:
שיהיה בשעה טובה: מה מכינים בתיק לחדר לידה?
משכך כאבים: מה התפקיד של בן הזוג בלידה טבעית?
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול

את שגרת האימונים הזו מטפחת אנה מאז שנולדו התאומים שלה. היא החלה להתאמן כשישה שבועות לאחר הלידה שלהם, זאת משום שחשה עייפה ומדוכדכת. הפעילות הגופנית הצילה אותה לדבריה, והיא הקפידה לשמור על שגרת האימונים גם בהריון של הילדה השלישית.

עוד באותו נושא

הבטן ההריונית הקטנה בעולם? לא תאמינו איך נראית מאמנת כושר בשבוע ה-36 להריונה

לכתבה המלאה

שליטה והעצמה בחדר הלידה

נכון, אומנם ספורט לא ידוע כמזרז צירים, אבל לדברי חלק מהרופאים הוא יכול להעניק לאמא שליטה והעצמה ברגעים הלא פשוטים לפני הלידה, והוא מפחית חרדה בגלל האנדורפינים שמשתחררים בעת ביצוע פעילות גופנית. בנוסף, הוא יכול להרגיע את הכאב ולעזור לאמא להתפקס ולהכין אותה ללידה מבחינה מנטלית. כל זאת, כמובן אם עושים זאת בפיקוח ומתינות.

אצל אנה זה עבד. זמן קצר אחרי שהיא צילמה את הסרטון הזה היא ילדה בת בריאה שעונה לשם מאדי.

  • עוד באותו נושא:
  • כושר
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully