פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      יום רע? מחקרים מצאו 7 דרכים יעילות ופשוטות לשפר אותו

      מספיק חוויה אחת רעה ביום כדי להרוס אותו, ואז הכול מרגיש קשה ואתם מאמינים שלא תוכלו להשתחרר מהעצב. אז כדי לפתור את זה בדרך מעשית, ריכזנו מסקנות מ-7 מחקרים שמצאו שיטות קלות לאתר את האור בחושך

      גבר מיואש (ShutterStock)
      אל תתעלמו ממה שאתם מרגישים, אבל גם אל תתנו לזה לשלוט בכם (אילוסטרציה: Shutterstock)

      מילה לא במקום מהבוס, סדרה של כשלונות קטנים, ריב עם אדם קרוב – יש הרבה דברים שיכולים לערער את הנפש שלנו ליום שלם או יותר. החלק הכי גרוע במצב הרוח הרע הזה, שהוא גורם לנו לראות את החיים דרך משקפיים כהים במיוחד, שהופכים כל דבר שלילי נוסף שקורה לנו, גם הקטן ביותר, לחוויה אימתנית ובלתי נסבלת. במצב כזה, חשוב לא להדחיק את התחושות השליליות, אך עם זאת, גם לא לתת להן מקום גדול מדי שיפגע גם בחלקים החיוביים בחיים. חשוב לנתח את מה שאתם מרגישים, ואפילו לדעת להשתמש בזה לטובתכם.

      עוד בנושא:
      העבודה שואבת מכם יותר מדי? כך תצמצמו את השחיקה
      7 הרגלים "לא בריאים" שדווקא עשויים לעשות לכם טוב
      המעבדה: מה באמת יחזיר אתכם לאיזון?

      זה אולי נראה פשוט בתיאוריה, אבל זה לא דבר שקל ליישם. למזלכם, אתם לא היחידים שכמהים למצוא דרכים פשוטות לעשות את זה. העיסוק בניסיון להשתחרר מתחושות שליליות ריתק במיוחד פסיכולוגים, מומחים לסוציולוגיה ואפילו חוקרי מוח. הנה 7 מסקנות מעניינות במיוחד שאולי יעזרו לכם לקחת את התחושות השליליות ולהשתמש בהן לטובתכם.