וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שאתם בכושר? השאלון הזה יגלה לכם את האמת

15.5.2017 / 12:41

כושר גופני עוזר להרים את המצב הנפשי, למנוע מחלות ואפילו להאריך את תוחלת החיים, אבל איך יודעים אם אתם עושים מספיק בגזרה הזאת? השאלון הבא יגלה אם רמת הכושר שלכם מספיקה כדי לשמור על הבריאות

עורך: יותם וקס, צילום: עידו שחם

בווידאו: האימון הקצר והאינטנסיבי שיעשה פלאים לכושר הגופני שלכם

רבים מאיתנו משקיעים המון אנרגיות בעיסוק במה שחושבים עלינו. בסיטואציה כמו אימון גופני, הרבה מהמתעמלים תוהים איך הם נתפסים בעיני אחרים, ומה חושבים עליהם. אם התשובה לכך לא חיובית במיוחד, זה עלול להוביל לתסכול שיגרום לירידה במוטיבציה להתעמל, או ימנע מהם לעסוק בפעילות הגופנית מלכתחילה, מתוך פחד מביקורת. אולם, מה שבמקרים רבים חומק מעינינו הוא חשיבותה האמיתית של ההתעמלות. החשיבות הזו לא טמונה במראה, בשרירים, בהיקף המותן, ובטח שלא במה שאחרים חושבים עלינו.

עוד בנושא:
קשה באימונים? נסו לפלוט כמה קללות עסיסיות
זה מה שטיפוס במדרגות יעשה לכושר שלכם
רצים במקום? 7 טעויות שפוגעות בתוצאות שלכם במכון הכושר

הכושר הגופני חשוב בראש ובראשונה לשמירה על הבריאות. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי הוא מסייע להילחם במחלות, להעצים את מצב הנפש ואף להאריך את תוחלת החיים. השאלון הבא, המבוסס על מחקרים רפואיים והמלצות של גדולי המומחים בתחום, לא יעזור לכם לקבוע אם אימוני הכושר שלכם יעילים לשריפת קלוריות ולפיתוח השרירים. אולם, הוא יעזור להבין אם רמת הכושר שלכם תורמת לבריאות תקינה ויציבה לאורך זמן – וזוהי מטרתו החשובה באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully