וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכרת מהעבר: חברה החלה לייצר תכשיטים מעוברים מוקפאים

למרות שעוברים מוקפאים מהפריות חוץ גופיות טרם התפתחו, יש הורים שמתקשים לקבל את המחשבה על השלכתם לאשפה. כעת, חברה אוסטרלית מנסה לספק להם מענה מקורי במיוחד ומייצרת תכשיטים מהעוברים המוקפאים

ShutterStock

אנחנו מבינים את הצורך של אנשים במזכרות מתקופות משמעותיות בחייהם, אבל אנחנו מודים שהטרנד הזה הצליח להפתיע גם אותנו. חברה אוסטרלית בשם Baby Bee Hummingbirds, שמייצרת תכשיטים ומזכרות להורים מחלב אם, שליה וחבל טבור, החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה. כעת התחילה החברה לייצר תכשיטים מיוחדים מעוברים שנוצרו בהפריה חוץ גופית.

עוד בנושא:
למה מסתירים מאיתנו את כל הנתונים על טיפולי ההפריה בישראל?
האם הפריה חוץ גופית מזיקה לעובר?
למה לא מצליח לנו? מילון מקוצר לבעיות פוריות

בעוד שזה עשוי להיראות עבור רבים כמו בחירה מוזרה, הורים שעברו את התהליך והזמינו את התכשיטים מספרים שהמתנה המיוחדת מאפשרת להם מעין סגירת מעגל. אם אחת שהצליחה להרות, סיפרה שהמחשבה על זריקת העוברים הנותרים הקשתה עליה מאוד. עכשיו, כשהיא נושאת קרוב ללבה תכשיט בצורת לב שיוצר ממנו, היא שמחה לדעת שהוא ילווה אותה לנצח.

יד של אם וילדה. ShutterStock
מקל על הורים שמתקשים "לזרוק" את העוברים הנותרים/ShutterStock

יש גם מבקרים שתקפו בחריפות את היוזמה המיוחדת וקראו לה "חילול הקודש". אולם, על אף הביקורות, המוצרים החדשים תופסים תאוצה. על פי ההערכות, עד כה מכרה החברה כחמישים תכשיטים כאלו. אז מי אנחנו שנשפוט את הצורך של הורים במזכרת מהסוג הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully