וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא הזאת וששת הבנים שלה האריכו שיער יחד. והסיבה המיסה אותנו

30.4.2017 / 7:15

פיבי קניסטו, בנה, התאומים והשלישייה שלה (ויש עוד בת, למקרה שתהיתם) גידלו את שיערם במשך 5 שנים כדי שיוכלו לתרום אותו לילדים חולים. סך הכל תרמה המשפחה למעלה מ-5 מטרים של שיער בתרומה אחת

הסיפור הבא חימם לנו את הלב בקטע אחר – פיבי קניסטו וששת (!) הבנים שלה האריכו יחד את שיערם במשך כמה שנים, כדי לתרום אותו לטובת ילדים חולים שאיבדו את שיערם. משפחת קניסטו שמתגוררת בבאפלו, ניו יורק מונה 7 ילדים: אנדרה (10), סיילאס ואמרסון (תאומים בני 8), הרבי, ריד ודקסטר (שלישיית בנים בני 5) ובת הזקונים מארה-טיילור, בת השנתיים. מכיוון ששיער צומח בקצב שונה מאדם לאדם והדבר תלוי גם בגיל התורם, לקח לחלק מבני המשפחה מספר שנים להאריך את השיער עד לאורך המינימלי שנחוץ לתרומה. סך הכל תרמו כל השבעה יחד יותר מחמישה מטרים של שיער.

שיערם של השלישייה לא סופר מעולם עד לתרומה, ולקח להם 5 שנים להאריך אותו. התאומים האריכו את שיערם במשך שנתיים ואילו אנדרה הבכור, גידל את שיערו במשך שנה בלבד (עבורו זו אינה תרומה ראשונה, הוא עושה זאת בקביעות מגיל צעיר). גם פיבי האם היא תורמת ותיקה, שמאז נעוריה מאריכה ותורמת את שיערה באופן תקופתי. בראיון לאתר האפינגטון פוסט היא הסבירה כי מדובר בעניין אישי עבור המשפחה כולה.

עוד בנושא:
רצה לתרום שיער לחולי סרטן - והושעה מביה"ס כי לא הסתפר
7 מאכלים שיסדרו לכם שיער יפה ובריא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מחמישה מטרים של שיער לתרומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני 3 שנים חברה שלי שכלה את בנה לסרטן. הוא היה בן גילם של התאומים שלי, ואח תאום בעצמו. ביום השנה הראשון למותו, 3 הבנים הגדולים שלי תרמו את שיערם לזכרו. מאז התרומה הזאת לפני כשנתיים, הסרטן המשיך להיות חלק מחיינו, זה בכל מקום. הבנים שלי רוצים לעזור, ותרומת השיער היא הדרך שלהם לעשות זאת", סיפרה קניסטו.

כאשר המשפחה הגיעה למספרה המקומית כדי להסתפר עבור התרומה, בעלי המקום סירבו לקבל מהם תשלום עבור התספורות. "הם אמרו שאם אנחנו תורמים את השיער, אז הם יתרמו מזמנם ומכישוריהם", סיפרה האם. לאחים ולאם התלוותה גם האחות הקטנה מארה-טיילור, ששיערה עדיין לא מספיק ארוך לתרומה, אך הם לקחו אותה איתם כדי לתת לה דוגמה בתקווה שבעתיד גם היא תבחר להצטרך ליוזמה המשפחתית המבורכת. "היא צפתה בתספורות של האחים שלה בתדהמה. הם היו דוגמנים מצויינים", התבדחה האם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כבר מתכננים את התרומה הבאה

אולם, למרות הכוונות הנעלות שעומדות מאחורי המחלפות הארוכות שגידלו ילדי המשפחה, לא כולם בסביבתם קיבלו בעין יפה את העובדה שהם לא הסתפרו במשך שנים. אחד מהילדים סבל במיוחד מהקנטות של חבריו לבית הספר. "היו לי לא מעט שיחות איתו שהגיעו לדמעות", סיפרה האם. "הוא ניסה להסביר לחברים שלו אודות תהליך תרומת השיער לילדים נזקקים, אבל חלק מהם פשוט לא קלטו את זה". למרבה המזל, היא מספרת שהילדים שלה כבר פיתחו עור של פיל ועמידות להקנטות. "אני מתה על זה שהם רוצים לעזור לאחרים. הם כבר מתכננים את התרומה הבאה ומנסים לחזות כמה זמן יקח הפעם עד שכולם יצליחו לגדל את השיער לאורך המינימלי לתרומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully