וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הכושר שויתרה על הקוביות בבטן וחזרה לאכול מציגה: "זה גוף בריא"

4.5.2017 / 7:32

"זה גוף שנח, גוף שאוכל, גוף עם אחוזי שומן בריאים", חשפה גורו הכושר בפוסט מרגש אחרי שסירבה להיכנע לתכתיבי תחרויות היופי הספורטיביים וויתרה על הריבועים בבטן לטובת גוף בריא ו"מלא" יותר

צילום מסך

תמונת ה"לפני" וה"אחרי" של ג'ולי לדבטר עלולה לבלבל אתכם. לצערנו, הורגלנו לחשוב שתמונת ה"אחרי" צריכה להציג גוף רזה ושרירי יותר, אך לדבטר עשתה בדיוק ההפך: ב"לפני" היא הציגה תמונה שלה מ-2014, כשהיא משוויצה בגוף חטוב וריבועים בבטן, ואילו ב"אחרי" היא מופיעה כפי שהיא היום, בבטן חלקה וגוף בריא ו"מלא" יותר.

מאמנת הכושר לשעבר מקולורדו ספרינגס שבקולורדו, החליטה לחשוף את סיפורה המרגש באינסטגרם כדי להשפיע על אנשים אחרים שסובלים מבעיות אכילה או מתאמנים יתר על המידה כדי להגיע להישגים שלא באמת בריאים לגוף שלהם. היא ויתרה על המראה השרירי, עליו הצליחה לשמור רק במשך מספר שבועות כשהתחרתה וזכתה ב - World Beauty Fitness and Fashion bikini pro card.

היא מודה שאחוזי השומן בגוף שלה ירדו אז למספר חד ספרתי, היא סבלה מקור אפילו בקיץ, נמנעה מאוכל ורק רצתה לרדת עוד במשקל. כשהבינה שזה לא בשבילה, היא חזרה לאכול ואפשרה לגוף שלה לנוח.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמניות נוקטות יוזמה: "חוסר בקרה על משקל בריא מהווה בעיה רצינית בענף"

לכתבה המלאה

"זה גוף שאני יכולה לשמור עליו כל השנה. זה גוף עם אחוזי שומן בריאים. זה גוף שלא מוותר על ארוחות או על זמן עם משפחה או חברים", היא אומרת בסרטון שפרסמה באינסטגרם, "זה גוף שהולך למכון 5 פעמים בשבוע ולוקח הפסקה בסוף השבוע. זה גוף שנח. זה גוף שאוכל. זה 'גוף ביקיני' בשבילי".

"אז זה היה קיצוני. עכשיו זה מאוזן", היא הוסיפה, "מה שעכשיו זה מה שאני יכולה לשמור עליו. אז כן, זו תמונת 'האחרי' שלי ואני מאוד גאה בה". גורו הכושר סיפרה שבחרה לשתף את הסיפור שלה דווקא עכשיו כי זו עונת תחרויות הכושר, בה אתלטיות רבות נוטות להעלות לאינסטגרם תמונות של הגוף השרירי שלהן. היא זוכרת שאת התמונה הישנה היא שלחה למאמן שלה כי חשבה שהיא צריכה להוריד עוד מאחוזי השומן שלה. היום היא מודה שאין לה כל כוונה להתחרות שוב בתחרויות מהסוג הזה כי היא הגיעה לאיזון שעושה לה טוב.

הפוסט המרגש שלה זכה ליותר מ-1.5 מיליון צפיות מאז פורסם בשלישי שעבר ורבים שיבחו אותה על הכנות והחשיפה. היא נוהגת לשתף בעמוד תמונות שלה מהעבר וההווה כדי להוכיח ל-82 אלף העוקבים שלה כמה היא מאושרת ובריאה יותר מאז שחזרה לאכול. לדבטר סיפרה גם שב-2010 היא הייתה בשלבים מוקדמים של אנורקסיה ועד שהייתה בת 20 היא סבלה מהפרעת אכילה. "אני 1.72 מ'. שקלתי 50 קילו ועדיין חשבתי שאני שמנה", היא נזכרת, "באמת חשבתי שהעצמות שלי בידיים ובחזה היו אטרקטיביות".

היא החלה להבריא כשהייתה בת 23 וציינה שלקח לה שנתיים עד ששיערה גדל שוב והמחזור שלה חזר לקדמותו. היא סיפרה גם שנאלצה לעשות 2 דיאטות הפוכות והוסיפה הרבה יותר קלוריות לארוחות שלה כדי להגדיל את קצב חילוף החומרים בגוף. היום היא במשקל 67 ק"ג, היא אוכלת 1,775 קלוריות ביום, מרימה משקולות 5 פעמים בשבוע ועוברת שני אימונים יותר אינטנסיביים בשבוע כדי לשמור על הגזרה. בסופי שבוע, כפי שציינה, היא נותנת לגוף לנוח. "אני הכי שמחה ובריאה שאי פעם הייתי. השיער שלי, הפנים שלי, ההורמונים שלי בריאים ומתוחזקים", היא הסבירה, "לכל מי שנלחם בהפרעת אכילה, יש תקווה, יש חופש. אתם שווים את המאמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully