וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיות החדשות שיגרמו לעור פנייך להיראות זוהר וצעיר

וואלה! NEWS בשיתוף ד"ר מוניקה אלמן

24.4.2017 / 10:26

טיפול שפרץ מתוך טכנולוגיית טילים רוסית, חוטים נמסים שמאטים את הזדקנות העור ומכשירי לייזר שפותחים נקבוביות. קבלו את הטיפולים האסתטיים החדשניים שפותחים אפשרויות טיפול יעילות ומגוונות יותר להצערת עור הפנים, והכירו את הטכנולוגיה שמאפשרת אותם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישנם טיפולים אסתטיים חדשניים שפותחים אפשרויות טיפול יעילות ומגוונות יותר להצערת עור הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עור הגוף הוא חלון הראווה ומעטה ההגנה שלנו. במשך השנים הוא מזדקן והסיבות לכך רבות. כדי לשמור עליו צעיר ורענן יש להקפיד על שגרה של בריאות וטיפוח, אולם יש תקופות בחיים בהן דרוש לעור סיוע נוסף כדי להצעיר את מראהו.

בשנים האחרונות הפכו הצרכנים בתחום האסתטיקה למתוחכמים יותר ובעלי צרכים מוגדרים ומובחנים יותר. בין הדרישות הברורות שהפכו בעשור האחרון לבון-טון הצרכני בתחום ניתן למצוא את ההעדפה המובהקת לטיפולים שהם "ללא ניתוח", קרי טיפולים לא פולשניים, בעלי מקדמי בטיחות גבוהים, "ללא כאבים" וגורמים למינימום אי נוחות ודורשים מינימום זמן החלמה והתאוששות.

הדרישות הללו מובילות לפיתוחים פורצי דרך בתחום הטכנולוגיה, כאלו המסוגלים לתת מענה מדויק ומתוחכם ביותר. הנה כמה מהפיתוחים המשלבים רפואה קונבנציונאלית עם טכנולוגיה מתקדמת, ופותחים אפשרויות טיפול יעילות ומגוונות יותר להצערת עור הפנים המותאמות לכל אחד.

פילינג פיקסל (לייזר פרקציונאלי)

מה זה: מדובר בטיפול חדש המטפל בקמטים, קמטוטים ובצלקות אקנה.

איך מתבצע הטיפול: באמצעות לייזר רשתי, בשיטה שבה מועברת האנרגיה באופן מחולק, בצורה של נקודות מיקרוסקופיות. הקרן מחולקת כך שבין כל נקודת "נזק" ישנה רקמה בריאה כמאגר. לייזר זה מאפשר לחדור לשכבות העור בעומקים שונים. לאחר חדירה לעומק הרצוי בעור באמצעות קרני הלייזר ופתיחת הנקבוביות, משלבים באותו מעמד גם פילינג כימי - מריחה של חומר כימי בעוצמה רצויה על פני העור - ומשיגים למעשה קילוף תאים לא רצויים בשכבות עמוקות יותר של העור.

יתרונות: מאחר שהנקודות המטופלות מוקפות בעור "בריא", תהליך הריפוי וההחלמה מהיר יותר והסיכון של תופעות לוואי נמוך מאוד. מעבר להפחתה של הכתמים ועידון הקמטים והצלקות, הטיפול מעודד צמיחה של קולגן חדש, ובכך משפר את מרקם העור באופן משמעותי.

מתאים לגיל: 30 ומעלה. ברוב המקרים בגיל זה העור מתחיל תהליך הזדקנות, כשאצל המין הנשי תהליך זה יכול להתרחש מוקדם יותר כתוצאה מגורמים שונים כמו למשל שינויים הורמונליים.

קליר ליפט – טיפול למיצוק העור

מה זה: חידוש ומיצוק העור. כלומר טיפול בעור דהוי, חסר חיוניות וחסר גמישות.

איך מתבצע הטיפול: ידית לייזר יוצרת חדירה מיקרוסקופית מבוקרת בעומק העור, הגורמת להרגשה של חימום קל של העור בלבד וללא תופעות לוואי. יכולת החדירה לעור בצורה מתוחכמת, סלקטיבית, ממוקדת ומדויקת המאפשרת שילוב של כמה טכנולוגיות בו זמנית, המסייעות לחידוש מוצקות העור ועם זאת קילוף עדין מבוקר. התהליך מורכב מסדרה של חמישה טיפולים, המבוצעים אחת לחודש, ולא מדובר באפקט מידי אלא באפקט מצטבר המתקבל בסיום סדרת הטיפולים.

יתרונות: שיטה זאת מצליחה להציע שיפור באזורים בהם העור דק במיוחד - סביב העיניים, בצוואר, במחשוף, גב כף הידיים - תוך זמן קצר, ללא כאבים וללא סימנים על העור הדורשים זמן בית להתאוששות. הטכנולוגיה הזאת מאפשרת לטפל במיצוק העור, חידושו, טיפול בצמצום צלקות, עידון קמטים ובנייה של קולגן חדש צעיר ואיכותי המשפר את התשתית העורית העמוקה ביותר.

מתאים לקבוצת הגיל: 35-65

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הזרקת חוטים נמסים להצערת העור

מה זה: הטיפול בחוטים הוא טיפול מהפכני שהצטרף לארסנל הטיפולים האסתטיים, ומיועד להצערת עור הפנים והצוואר, לשיפור מראהו ולמיצוקו. החוטים הנמסים בתוך העור מעודדים יצירה של קולגן חדש, ויוצרים תשתית המהווה רשת איכותית ותומכת לעור. הטיפול אף מסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור, בנוסף לתיקון פגמים מידיים, ולכן מתאים מאוד גם כטיפול תחזוקתי בגיל צעיר יחסית.

איך מתבצע הטיפול: בשיטה זו הרופא מחדיר לעור, באמצעות מחט דקיקה, חוט רפואי נספג מסוג פולידיאוקסנון, המצוי ברפואה הכירורגית זה שנים רבות. חוט זה משמש בניתוחים כחומר תפירה השומר על האלסטיות של התת-עור, מתפרק בתוך העור ואינו יוצר תופעות לוואי. החוט נשאר בעור ומתפרק בתוכו בתהליך של פירוק ביולוגי הנמשך כשלושה עד שמונה חודשים. לכל אזור מוחדרים מספר חוטים בבת אחת. לדוגמה, כמות החוטים המוחדרת לאזורים כמו הפנים והצוואר יכולה להגיע ל-20-40 חוטים לטיפול. יש לחזור על הטיפול אחרי חודש, אז מוחדרים עוד כ-10-20 חוטים נוספים, לפי צורך. הטיפול בחוטים אינו תחליף לניתוח פנים או להרמה של נפחים גדולים או עור מדולל.

יתרונות: מדובר בטיפול שאינו מצריך הרדמה, ומכיוון שאין צורך בבדיקות מיוחדות לפני הרי שמדובר בפרוצדורה פשוטה וזמינה, ללא הכנות מכבידות ומסרבלות.

מתאים לקבוצת הגיל: 50-65

טיפולי חמצן (ג'טפיל)

מה זה: טיפולי חמצן מהווים חידוש כה גדול בתחום, שלמעשה הם שינו את תפיסת רפואת העור האסתטית בכל הקשור לשיפור מרקם העור.

איך מתבצע הטיפול: החידוש פורץ הדרך הזה שהפך חלק חשוב מטיפולי האנטי אייג'ינג, הגיע מטכנולוגיית טילים רוסית, כשהרעיון הוא שימוש בלחץ אוויר סילוני לצורך יצירת מעבר טראנס עורי והחדרת חומרי הזנה חיוניים לעור. באמצעות הלחץ האטמוספרי נוצרת וויברציה בעור הגורמת לפתיחה של חלון קטן דרכו מעבירים מולקולות של ויטמינים, מינרלים, מים וחמצן החודרות לעור.

יתרונות: הטיפול הזה מחדיר לחות רבה וחומרים פעילים לעור וגורם לחילוף חומרים מהיר, התחדשות של העור ושיפור מרקמו. התוצאה היא עור קורן, חלק יותר וכתמי עור הופכים להיות בהירים יותר.

מתאים לגיל: טיפול ג'טפיל מתאים הן לנשים והן לגברים בכל הגילאים והוא מתאים במיוחד לפני אירוע, פשוט כדי להיראות טוב. בנוסף, חשוב לציין שטיפול הג'טפיל הוא קריר ונחשב לטיפול שלא רק שאינו כואב אלא הוא אפילו מפנק ונעים.


למרות שהחידושים הטכנולוגיים הפכו את הטיפולים האסתטיים למתקדמים, יעילים וקלים יותר לביצוע, עדיין הבסיס לתוכניות הטיפול השונות הוא תמיד התאמת הטיפול למטופל, למצבו ולצרכיו. לא כל טיפול מתאים לכל אחד, ולכן חשוב שתכנית הטיפול המתאימה לאדם ולאורח חייו, ותיאום ציפיות נכון יעמדו כבסיס לכל טיפול. במרפאה אסתטית מקצועית פועל רופא עור מומחה, ורק הוא בעל הסמכה להחליט, לאחר אבחנה וייעוץ מקיפים, מה מתאים ללקוח, מה ראוי ולאלו תוצאות ניתן לצפות.


המאמר נכתב בשיתוף ד"ר מוניקה אלמן, מומחית לרפואת עור ובעלים של רשת מרפאות ד"ר אלמן בפריסה ארצית, טלפון 0732328992

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully