וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 12 הפירות והירקות הכי מזוהמים שיש

9.3.2017 / 14:28

דו"ח רשמי שמפורסם בארה"ב מאז שנת 1993 ונחשב למהימן, כולל כמה מהירקות והפירות הכי אהובים. בראש הרשימה נמצאים התותים, שידועים כפירות מרוססים במיוחד, אבל את מי עוד תמצאו שם?

CleanMySpace.com

בווידיאו: הזיהום לא נגמר אחרי ששוטפים את הירקות והפירות

אם אתם מתעצלים מדי פעם לשטוף פירות וירקות, הדו"ח הזה יחזיר אתכם למוטב. דו"ח אמריקאי חדש של פעילי סביבה שנקראים Environmental Working Group (EWG), ופורסם השבוע, דירג רשימה של 12 הירקות והפירות הכי מזוהמים שיש.

הרשימה שמפורסמת מדי שנה מאז 1993 וצברה יוקרה בקרב רופאי ילדים בארה"ב, כוללת את הפירות והירקות בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להיות מזוהמים עם שאריות של חומרי הדברה סינתטיים.

כדי לערוך את הדירוג, ניתחו החוקרים בדיקות שערכו משרד החקלאות האמריקאי ומנהל המזון והתרופות, בהן נכללו יותר מ-36 אלף דגימות מ-48 סוגים שונים של תוצרת חקלאית. "גם רמות נמוכות של חשיפה לחומרי הדברה יכולה להזיק לתינוקות וילדים צעירים. הורים צריכים לנקוט בצעדים כדי להקטין חשיפת ילדיהם לחומרי הדברה ועדיין להמשיך ולהאכיל אותם בתזונה עשירה בפירות וירקות", אמרו החוקרים.

זו השנה השנייה ברצף שהדו"ח מצא כי תותים היו הפירות המזוהמים ביותר, והשנה נמצאו בהם עקבות של כ-20 חומרי הדברה שונים. בואו לבדוק מי עוד נמצא ברשימה:

עוד בנושא:
כמה ירקות ופירות צריך לאכול ביום, ואיזה הכי מומלצים?
אל תסתכלו בקליפה: הירקות המכוערים שהכי בריאים לכם
על הסכין: באילו חיידקים אתם מסתכנים כשאתם חותכים סלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully