וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש הזהב: שלושה דברים שיעזרו לכן להגיע לאורגזמה

1.3.2017 / 17:03

אם את אישה שנמשכת לגברים, הסטטיסטיקה לא משקרת: לפחות בשליש מהפעמים שאת עושה סקס, את נשארת לא מסופקת. מחקר חדש ומקיף מסמן 3 פעולות פשוטות שיביאו אותך לשם, כל פעם מחדש

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

אם את אישה סטרייטית, רוב הסיכויים שאת לא מגיעה לאורגזמות. זה לא אנחנו קבענו, זו הסטטיסטיקה, כפי שהיא עולה ממחקר עדכני שניתח את חיי המין של יותר מ-52 אלף אמריקאים. כמעט כל הגברים ההטרוסקסואלים, כ-95 אחוזים, דיווחו שהם תמיד מגיעים לפורקן במהלך קיום יחסי מין. זאת, בהשוואה לקצת פחות משני שליש מהנשים (65 אחוזים) שנתנו דיווח דומה. גם גברים דו-מיניים והומוסקסואלים דיווחו על שיעורי סיפוק גבוהים למדי, עם 89 ו-88 אחוזים בהתאמה. מצבן של הנשים הדו-מיניות הוא מעט טוב יותר משל חברותיהן ההטרוסקסואליות, והן מגיעות לאורגזמה ב-66 אחוזים מהפעמים שהן עושות סקס.

המחקר בוצע על ידי חוקרים מאוניברסיטאות אינדיאנה, צ'אפמן וקליירמונט והשתתפו בו 52,588 גברים ונשים בגילאי 18-65 שענו על שאלות בנוגע לחיי המין ותדירות האורגזמות שלהם. כל המשתתפים דיווחו שהם מצויים במערכת יחסים משמעותית כלשהי (נישואים, מגורים משותפים או מערכת יחסים ארוכת טווח מסוג אחר).

עוד בנושא:
חוקרים פיצחו את הסוד מאחורי האורגזמה הנשית
עוד סיבה להשקיע: אורגזמות משפרות את הסיכוי להכנס להריון
חוקרים ממליצים: כך תגיעו לאורגזמה בזמן שאתן ישנות

מג רייאן בסצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי. When Harry met Sally, צילום מסך
זה קורה רק ב-65 אחוזים מהפעמים/צילום מסך, When Harry met Sally

"באופן יחסי, מעט נשים נשים מצליחות להגיע לאורגזמה מיחסי מין שכוללים חדירה בלבד", כתבו החוקרים בסיכומיהם, שהתפרסמו בכתב העת Archives of Sexual Behavior. החוקרים סימנו במסקנותיהם את מה שהם מכנים "משולש הזהב" של 3 פעולות שמעלות משמעותית את הסבירות שנשים יגיעו לאורגזמה במהלך סקס. הטריו הזה כולל (בנוסף לחדירה): נשיקות ממושכות, גירוי ידני של איבר המין ומין אוראלי.

ישנן כמה התנהגויות נוספות שעשויות לשפר מאוד את איכות חיי המין, כמו למשל מיומנויות תקשורת טובות. אנשים שידעו לומר לבני או בנות הזוג שלהם מה הם רוצים במיטה ושיבחו אותם כאשר עשו דברים שהיו נעימים להם, דיווחו על שיעורים גבוהים יותר של אורגזמות. על פי מכון קינזי לחקר המיניות, שחבר לחוקרים לצורך ביצוע המחקר הנוכחי, נשים חוות יותר אורגזמות ככל שהן מתבגרות, בעוד אצל הגברים ההיפך הוא הנכון. ייתכן שעובדה זו קשורה גם לכך שנשים מרגישות נוח יותר לבטא את רצונותיהן ותשוקותיהן ככל שהן מתבגרות.

עוד באותו נושא

6 סיבות לא מוכרות שהורסות לכם את האורגזמה

לכתבה המלאה

עוד כמה גורמים שעשויים לשפר את הסיכוי להפי אנד: הלבשה תחתונה סקסית, התנסות בתנוחות חדשות, משחקי פנטזיה ואמירת "אני אוהב/ת אותך" במהלך הסקס.

כ-92 אחוזים מהנשים שדיווחו שהן חוות אורגזמה ברוב הפעמים שהן מקיימות יחסי מין, אמרו גם שהן מרוצות ממערכת היחסים שלהן באופן כללי. אם כי לא ברור במקרה זה מה הביצה ומה התרנגולת: האם סקס טוב הוא הסיבה או התוצאה של מערכת יחסים טובה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully