וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה נשים גונחות בזמן סקס?

6.3.2017 / 11:35

נכון, לא כולן עושות את זה, אבל אלה שכבר כן, יכולות להגיע לצלילים מאוד גבוהים. האם מדובר בהכרח בקולות הנאה או שנשים בכלל מנסות לסמן לגברים משהו אחר?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידיאו: וזו כמות הפעמים שאתם צריכים לעשות סקס בשבוע כדי להיות מאושרים

אומנם עברו כבר למעלה מ-25 שנים, אבל הסצנה המפורסמת בסרט "כשהארי פגש את סאלי" נותרה הדרך העיקרית שבה התקשורת מציגה אורגזמות נשיות. הקולות הסקסיים האלה, שהוצגו בסדרות כמו "סקס והעיר הגדולה" או "50 גוונים של אפור", וכוללים אנחות ואנקות, מוצגים תדיר בתוכניות טלוויזיה, בסרטי קולנוע ואפילו בפורנו. גברים ונשים רבים עושים רעשים במהלך קיום יחסי מין, אבל זה לא בהכרח אומר שהם חווים אורגזמה. ובעוד שאצל גברים לרוב מדובר בגניחות בלתי רצוניות, אצל נשים המצב שונה.

אנחות הן דרך של אנשים לתקשר אחד עם השני, או להביע התרגשות והנאה מסקס. מחקר שנערך בנושא מצא כי גברים ונשים שגונחים במהלך קיום יחסי מין נוטים לדווח על סיפוק מיני גבוה יותר מאשר אלה ששומרים על שקט תוך כדי סקס. תקשורת, כזו או אחרת, במיטה, מסייעת לנו להעביר את ההעדפות שלנו ושל השותף שלנו. למעשה היא מעניקה לשותף שלנו מעין גושפנקא על היכולות המיניות שלו ועל ההצלחה לספק את הצד השני.

עוד בנושא:
חוקרים ממליצים: כך תגיעו לאורגזמה בזמן שאתן ישנות
זה טוב: חוקרים פיצחו את הסוד מאחורי האורגזמה הנשית
האם האורגזמה הנשית היא באמת בראש?

מג רייאן בסצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי. When Harry met Sally, צילום מסך
מה היא מנסה להגיד? מג רייאן בסצנה מתוך הסרט "כשהארי פגש את סאלי"/צילום מסך, When Harry met Sally

קולות במיטה יכולים לעזור לשני בני הזוג להשיג את מה שהם רוצים. למעשה, במקרים רבים בכלל מדובר באסטרטגיה בשלבי החדירה ולאו דווקא בקולות הנאה: נשים יודעות כי קולות ההנאה שלהן לכאורה יכולות לזרז את האורגזמה הגברית. גם הן וגם הגברים שאיתן למדו מהתקשורת שככה זה עובד.

תצעקו כדי שישמעו אתכם

מחקר שפורסם בשנת 2011 ב-Archives of Sexual Behavior מצא כי נשים עשו הכי הרבה רעש, לפני ובמהלך האורגזמה של בן זוגן. החוקרים מאוניברסיטת מרכז לנקשייר ומאוניברסיטת לידס מצאו כי 66 אחוזים מהנשים גנחו במטרה להאיץ את האורגזמה של בן הזוג שלהן ואילו 87 אחוזים עשו זאת כדי להגביר את ההערכה העצמית של בן הזוג. למרבה הצער מדובר באחד המחקרים הבודדים שנערכו בנושא.

אבל האם התוצאות שלו מעידות כי נשים גונחות רק כשהן משועממות, עייפות או רוצות לסיים כבר? לא ממש. אנשים שעושים רעשים במהלך קיום יחסי מין נוטים להיות פחות מוטרדים באשר לתקשורת במיטה, משוחררים יותר ובטוחים במיומנויות המיניות שלהם. אם כך, רעש יכול להיות כלי לשיפור הסיפוק מיני, אבל גניחות וצעקות מעידות לרוב שפשוט מדובר באנשים שטובים בסקס. בסופו של יום, נשים רבות פשוט משתמשות בקולן כדי לעזור לעצמן להגיע לאורגזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully