וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו יצאה לשתות ושיהקה במשך 8 שנים רצוף

צעירה מאלבמה יצאה לשתות עם חברים והתעוררה למחרת עם שיהוקים שלא חלפו במשך קרוב לעשור. אחרי 8 שנים של סבל ובדיקות אצל עשרות רופאים, נמצאה סוף סוף התרופה שאפשרה לה לנשום לרווחה

הצעירה שלא הפסיקה לשהק במשך 8 שנים/מערכת וואלה! NEWS

כשאתם יוצאים לבילוי לילי שכולל אלכוהול אתם לוקחים בחשבון שאולי תסבלו קצת מהנגאובר ביום שאחרי, אבל אף אחד לא חושב שלילה אחד של שתיה יגרור אחריו 8 שנים של סבל. זה אולי נשמע מופרך, אבל זה בדיוק מה שקרה לדניאל קירקלנד בת ה-28 מאלבמה, שהתעוררה אחרי לילה של בילוי עם שיהוקים שסירבו לעבור וליוו אותה במשך כמעט עשור.

יום אחד בחודש מארס של שנת 2008 התעוררה קירקלנד וגילתה שהיא משהקת. היא הניחה שזה יעבור מעצמו תוך זמן קצר, אבל שעות הפכו לימים ואז לשבועות ולשנים והיא המשיכה לשהק. מהצד זה אולי נשמע משעשע אבל זה גרם לקירקלנד לסבל רב - בני זוג הקניטו אותה על הקולות המשונים והעוויתות והמרצים בבית הספר לאחיות שבו למדה באותה תקופה לא תמיד קיבלו בהבנה את ההפרעה שהשיהוקים יצרו בשיעוריהם.

עוד בנושא:
טיפ מרופא: מה הדרך הכי יעילה לעצור שיהוקים
לבריאות? הנערה שמתעטשת 8,000 פעמים ביום

סיפור בדקה צעירה שיהקה במשך שמונה שנים רצוף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המרצים העיפו אותה מהשיעור, בני זוג הקניטו אותה. דניאל קירקלנד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שעברה עשרות רופאים ובדיקות באה הגאולה בדמות תרופה להרפיית שרירים שהפסיקה סוף סוף את ההתכווצויות הבלתי רצוניות של הסרעפת, שהן אלה שגרמו לה לשהק ללא הפסקה.

כעת, קירקלנד לוקחת מדי ערב כדור בשם טיזנידין שמפחית את מספר השיהוקים שלה ל-6 או 7 ביום, בעוד שלפני כן היא היתה משהקת שעה ביום בממוצע. אם היא שוכחת אפילו כדור אחד השיהוקים שלה מתחדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully