וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמהות שממשיכות לסחוב את הילדים שלהן על הגב גם בגיל ארבע

לסחוב את הילד על הידיים? זה תיק. אלא אם כן, אתם הורים שדוגלים בעקרון הרצף ולוקחים את זה לאקסטרים, עם נשיאת ילדים במנשא גם כשהם כבר ממש גדולים וכבדים. מה הקטע?

צילום מסך

רוב ההורים מחכים בכיליון עיניים לרגע שהילדים שלהם יעמדו על שתי הרגליים ויתחילו ללכת באופן עצמאי והם לא יצטרכו לסחוב אותם על הידיים כל כך הרבה. אבל יש גם הורים אחרים, שבוחרים להמשיך ולשאת את הילדים שלהם על גבם, גם כשהם כבר גדולים וכבדים.

טרנד חדש של אמהות שמיישמות את עקרון הרצף, ממשיכות לשאת את הילדים שלהן על גבן במנשאים גם כשהם כבר בני שלוש, ארבע ואפילו יותר. למען הסר ספק, מדובר בילדים בריאים לחלוטין, שיכולים ללכת ואף לרוץ בכוחות עצמם. אבל לדברי האמהות, נשיאתם על הגב משפרת את התפתחותם ומחזקת את הקשר בין הילד להורה. ולכן הן לא מהססות להסתובב בסופר או ברחוב כשהן נושאות על גופן ילדים שמשקלם יכול להגיע גם ל-15 קילוגרמים ויותר, ולפעמים הן אפילו עוטות על עצמן מנשא שבו ילד נוסף.

עוד בנושא:
למה הרשת התעצבנה על תמונת ריאן ריינולדס נושא את בתו במנשא?
מאמאטבע: האמהות שמטפסות על הרים עם תינוק על הגב

אמא נושאת שני ילדים במנשא. daily mail, צילום מסך
לא כבד לך?/צילום מסך, daily mail

הורות על פי עקרון הרצף אינה עניין חדש כל כך, בשנים האחרונות לא מעט הורים בוחרים לגדל את ילדיהם בשיטה זו שדוגלת במגע קרוב ומתמשך בין הילד להורה מרגע הלידה, וכוללת נשיאה במנשאים, לינה משותפת והנקה על פי דרישה. כל זה טוב יפה כשמדובר בתינוקות קטנים – אבל כשמדובר בילדים בני ארבע, זה כבר גורר לא מעט גבות מורמות ברחוב. אולם, לדברי 'אמהות המשא', המבטים הביקורתיים של הסביבה ואפילו העומס על הגב והפרקים והרגליים הכואבות הם מחיר פעוט לשלם תמורת היתרונות שבשיטה. לנו זה בכל זאת נראה קצת מוגזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully