וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הטרי ראיין ריינולדס עיצבן את האינטרנט

24.6.2015 / 15:00

בלייק לייבלי העלתה תמונה של ריינולדס ובתם המשותפת לרגל יום האב, אבל במקום לראות את החן שבתמונה, הגולשים ראו בעיקר מפגע בריאותי

בלייק לייבלי, ראיין ריינדולס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
בלייק לייבלי וראיין ריינולדס. גם להורים מפורסמים מותר לטעות/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

תמונה תמימה שהעלתה השחקנית בלייק לייבלי של בעלה ראיין ריינולדס ובתם הצליחה לעצבן את האינטרנט ולהפוך לדיון פומבי על הורות טובה. הסיבה: ריינולדס לא הניח את הילדה באופן נכון במנשא.

לרגל יום האב שצוין ביום ראשון, לייבלי פרסמה תמונה של ריינולדס מחזיק את בתם ג'יימס בת החצי שנה במנשא. למרות שהתמונה צברה יותר מ-360 אלף לייקים, היא גם גררה גל תגובות כועסות של הורים.

תמונת המחלוקת

A photo posted by Blake Lively (@blakelively) on

חלק מהגולשים ציינו כי התינוקות יושבת במנשא באופן שמסכן את בריאותה, אחרים ציינו שזה נראה פשוט לא נוח, והרבה מאוד המליצו לאב הגאה לקרוא את ההוראות שמגיעות עם כל מנשא. גולש אחד ציין שהפשע האמיתי הוא לקרוא לתינוקת ג'יימס.

"אם אתה מתכוון לפרסם תמונה של המנשא שלך, לפחות תעשה את זה נכון, כל מה שאני יכולה לדמיין זה את התינוקת מחליקה ממנו לקרקע", כתבה מגיבה אחת. "התנוחה הזו מסכנת את הילדה!", קבעה אחרת. במצטבר, התמונה התמימה הזו קיבלה יותר מ-7,000 תגובות, רובן בסגנון הזה.

אז מה בדיוק הבעיה בתמונה?
אם אתם מחליטים להניח את ילדכם במנשא כשפניו פונות קדימה, עליכם לקפל את החלק העליון, כך שפניו יהיו חשופות והוא יקבל חמצן. בנוסף, במנשאים מסוג זה רגלי התינוק אמורות לצאת משני הצדדים, ולא להיכלא בפנים, שכן תנוחה זו אינה בריאה למפרקי הירכיים העדינים שלהם.

עוד באותו נושא

די כבר! 8 דברים שאסור לכם לומר להורים

לכתבה המלאה

התמונה הקודמת של האב הגאה דווקא עברה בשלום

Thumb wrestling isn't always fair. Curiously, my hand is the small one.

A photo posted by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

חשוב לציין שהיו גם גולשים שביקשו להתמקד במשפחה המקסימה שממעטת להיחשף, וניסו למתן את הביקורת. "הורים טריים עושים טעויות כל הזמן, אבל אנשים צריכים להירגע", כתב אחד המגיבים, "אני בטוח שהילדה תצא בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully