וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעיל או יעיל? אישה שמכינה סבונים מחלב אם טוענת שזה בריא

4.1.2017 / 11:00

ג'סמין אוברטון מאוסטרליה מצאה שימוש לחלב האם העודף של אחותה. היא מערבבת אותו עם שמנים, מכניסה לתבניות ואחרי חודש יוצאים לה סבונים שמריחים טוב, ולדבריה גם גורמים לעור להיות רך ונעים למגע

פייסבוק

בווידיאו: כך נראה חלב אם מתחת למיקרוסקופ

אם לא הספיקו המאבקים על הנקה או לא הנקה, מגיעה ג'סמין אברטון ומעלה את הנושא שלב נוסף בדיון. אוברטון בת ה-37 שחיה בקווינסלנד באוסטרליה מכינה סבונים מחלב אם. אוברטון מספרת שהתחביב של הכנת סבונים ונרות החל כבר לפני כמה שנים, אבל כשאחותה ילדה בספטמבר האחרון ו"נתקעה" עם מלאי גדול מדי של חלב אם, נדלקה לה נורה בראש.

אחותה של אוברטון, קריסטל הבת ה-30, הסכימה לתרום את חלב האם שלה לאחותה, וזו מערבבת אותו עם שמנים נוזליים ומכינה מהם קוביות של סבון. לדברי האחיות, הסבון הופך את העור לרך, מפחית אדמומיות ושמנוניות ואפילו מסייע נגד אקנה וגירודים.

עוד בנושא:
למה אין בנק של חלב אם בישראל?
האם חלב ג'וקים הוא מזון העל הבא?

המוצר המפתיע, הפך מאוד פופולרי בסביבתן של האחיות, ובימים אלה ג'סמין כבר חושבת להפוך אותו לעסק.

אז איך מכינים סבון מחלב אם? ג'סמין מספקת את המתכון:

ג'סמין מחזיקה את חלב האם במקפיא לאחר שקריסטל שואבת אותו כמובן. כשהיא רוצה להשתמש בו, היא מפשירה אותו ומוסיפה לו שמנים ומכניסה אותו לתבניות. אחרי 4-7 שבועות הוא מוכן לשימוש. "זה נוזל מזהב", אומרת ג'סמין, "הסבון מלא בוויטמינים ומינרלים והוא מעולה לעור".

סבון אישי

ולמרות ההצהרות האלה, ג'סמין מודה שהיא לא יכולה להפוך את הסבונים למוצר לכל דורש, אלא רק לאימהות להן שייך חלב האם. "זה סבון אישי. זה בעצם מגיע מהן ולכן הן אלה שצריכות להשתמש בו – גם על תינוקן".

קריסטל, אחותה של ג'סמין, משתמשת בסבונים מחלב האם על עורה שלה ועל עורם של ילדיה – פרל בת השנתיים וג'יפסי בן השלושה חודשים. לדבריה הם לא רק מעולים לעור, אלא גם מריחים נהדר ומאוד מרגיעים. "לי וילדי יש עור רגיש", הסבירה קריסטל. "לא הייתי משתמשת באף סבון אחר. הידיעה שהוא הוכן במיוחד עבורי ומחלב האם שלי היא מרגיעה ומיוחדת מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully