וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הדרך הקלה ביותר לנצח את הקמטים?

6.12.2016 / 12:53

מומחי רפואה סינית מבטיחים שניתן להעלים לאט מעט שנים מעור הפנים על ידי דיקור סיני בלבד. שלחנו את שרון אילון להתמודד עם המחטים ולדווח אם נמצא הסוד לאנטי-אייג'ינג אמיתי. ככה זה נראה

הגשה: שרון אילון, צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

מה הייתם אומרים אם הייתה ניתנת לכם האפשרות למחוק כמה שנים מהפנים בלי ניתוחים פלסטיים, קרמים יקרים או הזרקות בוטוקוס? אם תשאלו מומחי רפואה סינית זה לגמרי אפשרי, באמצעות דיקור קוסמטי. רונן רוזנבלט-ניר, מומחה לדיקור וצמחי מרפא סיניים, מבטיח כי דיקור קוסמטי היא "טכניקה עדינה, ללא כאב, שמטרתה למנוע ולתקן את סימני ההזדקנות על פני העור, ובו בזמן לרפא ולהרגיע את הגוף כולו". איך זה עובד?

עוד בנושא:
פלפס מאחוריך, האצנית היפנית עם הפלסטרים המשונים על הבטן
8 צמחים מרחבי העולם שעושים טוב לבריאות
רפואה סינית: לכל איבר יש את הזמן שלו

לדברי רוזנבלט-ניר, דיקור קוסמטי יכול לסייע במספר מצבים:

• הפחתת הנראות של קמטים עמוקים והעלמתם של קמטוטים מעור הפנים.
• הרמת ומתיחת שרירים נפולים על גבי הפנים (מעין סוג של מתיחת פנים טבעית).
• הפחתת נפיחויות מתחת לעיניים ובפנים בכלל.
• שיפור בנראות הכללית של עור הפנים ומתן מראה צעיר וזוהר יותר.
• שיפור בכתמי פיגמנטציה בעור.
• שיפור בצלקות אקנה.
• סגירת נקבוביות תוך כדי הזנת העור.

איך זה עובד?

רוזנבלט-ניר מסביר כי המפגש הראשון מתחיל בתשאול כללי שבו המטפל מבין טוב יותר את מצבו הבריאותי של המטופל. לאחר סיום התשאול המטפל מבצע אבחנות נוספות בתחום ברפואה הסינית (אבחנות דופק ולשון וכדומה). בתום ההכנה, המטפל מתחיל להחדיר מחטים דקיקות וקטנות ביותר, באזורים שונים ברחבי הגוף והפנים. מדובר בנקודות דיקור זהות לאלו של הטיפול הרפואי, אך בדגש על האפקט הקוסמטי. המחטים נשארות בגוף במשך 20-30 דקות.

דיקור סיני. ShutterStock
המחטים נשארות בגוף במשך 20-30 דקות/ShutterStock

החדרת מחטי הדיקור לעור הפנים גורמת לגוף להזרים אליהם כמות גדולה של צ'י (אנרגיה) ודם, ואיתם חומרי הזנה לתאים ושיפור קצב חילוף החומרים אליהם. בנוסף, דיקור עור הפנים גורם לפציעות מיקרוסקופיות בעלות השפעה חיובית, שכן הפציעה גורמת ליצירת תהליך החלמה טבעי של הגוף בו ישנה התכנסות של תאים וכלי דם בתוך סביבת הפצע. תאים אלה מכילים בין השאר רמה גבוהה של קולגן, מה שמעודד את הייצור הטבעי של קולגן בגוף והובלתו לפנים. התוצאה הישירה היא מיצוק העור והעלמת הקמטים.

למי זה מתאים?

לדברי רוזנבלט-ניר, דיקור קוסמטי מיועד לגברים ונשים המעוניינים להאט את קצב תהליך ההזדקנות של העור ויצירת הקמטים, תוך כדי תמיכה בבריאותם הכללית. בנוסף מתאימה השיטה לאנשים שמעוניינים לטפל באופן פעיל בקמטים וקמטוטים שכבר נוצרו.

השיטה לא מתאימה לנשים בהריון, לסובלים מלחץ דם גבוה שאיננו מאוזן, לאנשים שסובלים ממיגרנות באופן פעיל, למדוכאי מערכת חיסון ולסובלים מהרפס פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully