וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההריונית המהממת חשפה איך היא באמת נראית - והטריפה את הרשת

23.11.2016 / 8:30

בשבוע ה-33 להריונה, פרסמה הבלוגרית סופי קצ'יה תמונה שלה בלוק זוהר להפליא. התגובות המפרגנות – בהן לא מעט הריוניות קנאיות – גרמו לה בצעד אמיץ לחשוף מציאות קצת שונה ממה שהשתקפה לנו בתמונה

Sophie Cachia

בסרטון – סופי מדברת על סקס בזמן ההריון

אנחנו לגמרי יכולים להבין לליבן של נשים הריוניות שמביטות בתמונותיה של סופי קצ'יה, בלוגרית הריונית מהממת בת 26, ומתות מקנאה. בתמונה שפירסמה באינסטגרם לפני כמה ימים, לבושה בשמלה שחורה קצרה, משקפי טייסים וליפסטיק אדום היא הוציאה לכולם את העיניים, בעיקר לאור העובדה שהיא בהריון מתקדם – ולעומת הריוניות אחרות – נראית קורנת מתמיד. היא זכתה להמון תגובות מפרגנות, אותן קיבלה באהבה, אולם הרגישה שהוליכה את העוקבים שלה שולל לאחר שקיבלה תגובות בסגנון "הלוואי והייתי יכולה להיראות כמוך כשהייתי בהריון".

קצ'יה טוענת שהיא לא שונה מכל אישה הריונית אחרת וכדי להוכיח את טענתה, היא פרסמה בצעד אמיץ תמונה נוספת שלה במראה פחות זוהר ויותר חושפני בו היא מציגה לעולם איך באמת נראית אישה בשבוע ה-33 להריונה – בלי מייקאפ, בלי משקפיים, בלי פוטושטופ, בלי להסתיר דבר.

"למרות שאני אוהבת את התמונה שלי (המקורית) והשקעתי מאמץ כדי להיראות טוב ולהתעודד קצת כשאני יוצאת לסיבוב בעיר, אני מרגישה שרבים מכם פירשו אותי לא נכון", היא כתבה לצד התמונה החושפנית, "אני משקיעה מדי פעם בעצמי אבל זאת לא אני ביום יום! אני מבטיחה לכם ש-5 ימים בשבוע, ככה אני נראית".

עוד באותו נושא

נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים – וילדה שתי בנות

לכתבה המלאה

קצ'יה טוענת שהתמונה פשוט הוציאה אותה טוב ושהיא לא רזה כפי שהיא נראית ובטח שלא כפי שהיא מרגישה, "אני אישה בשבוע ה-33 להריונה שממש לא נוח לה, שלא ראתה את קו הביקיני שלה כבר יותר מחודש, שזקוקה נואשות לשעווה ומריחה מריח של זיעה שאני לא מבינה מאיפה הוא מגיע. זאת אני במלוא הדרי ונפיחותי. זאת אני שעושה כביסה בפעם השלישית ולובשת חזיה ותחתונים בבית כי מי צריכה ללבוש בגדים בבית כשהיא בהריון".

"בבקשה אל תגידו שהייתן רוצות להיראות כמוני. בעוד אני אמורה לקבל את זה כמחמאה ואני אסירת תודה על נדיבותכן, כל גוף הוא שונה, כל הריון הוא שונה, והדבר האחרון שאני רוצה זה להיות כזאת שכל הזמן מנסה להראות שהכל בסדר". התמונה צברה 12,700 לייקים בפחות מ-24 שעות ו-480 תגובות מפרגנות. לצורך השוואה, התמונה המקורית קיבלה רק חצי מכמות הלייקים של החדשה. כנראה שכנות עדיפה על סלפי מוצלח.

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully