וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן טל נחשפת: ככה נראית אישה אחרי לידה

14.9.2016 / 15:00

בפוסט חושפני במיוחד, אבל לא בקטע הרגיל שלה, העלתה כוכבת הרשתות החברתיות את תמונתה בבטן רופסת, עיניים טרוטות ושדיים גדושי חלב כדי לומר לאמהות טריות באשר הן: "כולן נראות ככה, כולן עוברות אותו דבר"

אנחנו רגילים לראות את כוכבת המדיה החברתית חן טל נחשפת, אבל לרוב זה בתמונות בבגדי ים קטנים או בבטן היריון תופחת (בחודשים האחרונים). אבל היום היא נחשפה באופן קצת אחר. חן טל בת ה-29 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 143 אלף עוקבים, תמונה שלה בתחתוני בוקסר וחזיה שמציגים שדיים גדושים ובטן רופסת של אחרי לידה. "ככה נראית אישה שבוע אחרי לידה! או לפחות ככה אני נראית שבוע ימים אחרי לידה קשה ומפרכת שהסתיימה בניתוח קיסרי ככה אני נראית!".

חן טל, שילדה לפני שבוע את בנה הבכור בלידה שהיא מגדירה כ"קשה ומפרכת שהסתיימה בניתוח קיסרי", מסבירה בפוסט האמיץ שלה, שהתקשורת עושה עוול לנשים כאשר היא מרגילה אותן לראות כל מיני ידועניות שמשתחררות מחדר הלידה בסקיני ג'ינס, פנים קורנות ושיער בוהק ויוצרת אצלן ציפיות לא מציאותיות באשר לחווית הלידה ומה שבא אחריה. לדבריה, פרסום התמונה והמילים הנוקבות שמלוות אותה נעשה במטרה "לתת הרגשה טובה לאמהות טריות או אמהות שבדרך להגיד לכן שלא משנה אם את מפורסמת או לא, אם יש לך מיליון עוקבים או רק מאה, כולן נראות ככה, כולן עוברות את אותו דבר".

פייר, אנחנו מצדיעים לה.

עוד בנושא:
זקן, דליפת שתן ופיגמנטציה: ככה היריון באמת נראה
הבטן ההיריונית הקטנה בעולם? כך נראית מאמנת כושר בשבוע 36
עטופות ברחמים: הנה כל מה שלא סיפרו לך על חופשת הלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully