וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן, דליפת שתן ופיגמנטציה: ככה היריון באמת נראה

17.3.2016 / 17:00

צבא האמת של האמהות שוב מתייצב בצו 8, והפעם – איך זה באמת מרגיש להיות בהיריון? אם גם את הפכת לכרית פלוצים דולפת שתן המהלכת על שתי נקניקיות בצקניות, אין לנו נחמה להציע לך. אבל לפחות את לא לבד (בומבה יהיה שם בשבילך)

עורכת: תמר סוקניק, במאי: דובי קליין, עורכת וידאו: נועה לוי

יגידו לך שאת תיראי קורנת, שהשיער יהיה מלא ומבריק, שאת הפנים יאפוף זוהר קסום, שתרגישי אישה יותר מאי פעם, שתהיי חרמנית והסקס יהיה מעולה. בפועל, את פניך יעטרו כתמי פיגמנטציה, שאותם תוכלי לראות אם אי פעם תעבור לך הבחילה הזאת כבר ותוכלי להוציא את הראש מהאסלה. את תשמיני ויהיו לך צרבות ואת תרגישי כמו הדבר הכי לא מיני מאז דובי גל.

הדבר היחיד שתרצי להתייחד איתו הוא ארטיק בומבה (או קרטיב לימון. כל אחת וטעמה, אנחנו לא שופטות) וגם על זה את תשלמי בצרבת. בשאר הזמן תוכלי להנות מטחורים, בצקות ואובדן שליטה על הסוגרים. כמו כן, צפי לגשם של מחמאות על גזרתך המתעגלת, בסגנון "אוכלת בשביל שניים, אה?" "איפה את מסתירה את התינוק? בתחת?" וכיוצא באלה מקרובים וזרים כאחד.

עטופות ברחמים- מגזין הורות. ראובן קסטרו
צבא האמת של האימהות: מימין לשמאל - בת אל בלן, יעל נצר, ליטל רוזנצוויג ותמר סוקניק/ראובן קסטרו

היריון הוא הונאת הפונזי העתיקה ביותר בהיסטוריה האנושית. מפתים אותך עם שיער שופע וחזה מתפקע ורק כשכבר מאוחר מדי את שמה לב שנשארת בלי תחתונים (הם פשוט כולם בכביסה. בריחת שתן וזה). אין לנו הרבה נחמות להציע לכן, פרט אולי לידיעה שאתן לא לבד בזה. בואו תשמעו מה יש לנשות הפאנל שלנו לספר על זה, אולי תגלו פדיחה שנחסכה מכן ותוכלו לפחות לשמוח בה.

בפרק הקודם

עטופות ברחמים: הנה כל מה שלא סיפרו לך על חופשת הלידה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully