וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים פוגעים ביצירתיות? התשובה המדהימה של האמא הזאת

13.6.2017 / 6:48

אמנית מיצג מפורסמת אמרה שלו היתה מביאה ילדים לעולם הדבר היה מהווה אסון מקצועי ורמזה שילדים גורמים לאמניות להשאר מאחור. היין קו, אמנית ואם לתאומות החליטה להעמיד דברים על דיוקם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

האם מסיבות הנקה הן הטרנד האימהי הבא?/מערכת סיפור בדקה

בווידאו: האם מסיבות הנקה הן הדבר הבא?

אמנית המיצג המפורסמת מרינה אברמוביץ' אמרה לאחרונה בראיון לעיתון גרמני שלו היתה בוחרת להביא ילדים לעולם, הדבר היה הורס את היצירתיות שלה. "עשיתי שלוש הפלות, כי הייתי בטוחה שזה יהיה בבחינת אסון מקצועי", היא אמרה בראיון ל- Tagesspiegel. "לאדם יש כמות מוגבלת של אנרגיה בגוף, וזה היה מאלץ אותי לחלק אותה", הסבירה אברמוביץ'.

רבים ברחבי העולם קראו את הראיון הזה, וביניהם גם היין קו, אמנית המתגוררת ויוצרת בברוקלין ואם לתאומות קטנות, והיה לה לא מעט מה להגיד על כך בתגובה. "כשהתאומות שלי היו בנות 5 שבועות, על אף המחסור בשינה והעובדה שהנקתי כמעט כל הזמן (כל 2-3 שעות, 24/7, במשך 45 דקות בכל פעם), עדיין הספקתי לעשות דברים. מרינה אברמוביץ' חושבת שילדים משאירים נשים מאחור בעולם האמנות – FUKKK THAT".

עוד בנושא:
הנקה? "זה כמו להיות מוטרדת מינית בכל מקום בגוף"
חשבון הטוויטר שיגרום לכם להבין כמה דברים על אמהות עובדות

קו כתבה את תגובתה בעמוד הפייסבוק שלה והוסיפה כי: "אברמוביץ' מדברת אך ורק והניסיון האישי שלה, ואולי זה נכון לגביה, אבל זאת לא החוויה של כולן וזו בטח לא האמת היחידה. הפיכתי לאם (לתאומות, לא פחות) עזרה לי באופן אישי להפוך לאמנית טובה יותר. למדתי להיות יעילה ביותר עם הזמן שלי, לתעדף את מה שהכי חשוב לי ולשחרר את כל השאר ולבצע כמה משימות במקביל כמו אלופה... שיטפון של רגשות חדשים נכנס לתוך עבודותיי, וכתוצאה מכך הן הפכו למעניינות יותר ונוספו להן רבדים רבים".

לצורך המחשה, צירפה קו לסטטוס הנוקב גם תמונה שלה מניקה במקביל את בנותיה בזמן שהיא מעדכנת את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלה. מולטיטסקינג כמו אלופה – כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully