וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון הטוויטר שיגרום לכם להבין כמה דברים על אמהות עובדות

31.10.2015 / 8:00

לא ברור למה היינו צריכים לשמוע את המשפטים האלה בלשון זכר כדי להבין שהדברים שנאמרים לאמהות עובדות הם פשוט מגוחכים - אבל זה בדיוק מה שחשבון הטוויטר הזה עושה

סופר אמא. ShutterStock
אם את אישה, חייב להיות לך "הכל"/ShutterStock

החיים המודרניים שכנעו את כולנו שנשים כיום צריכות לשאוף שיהיה להן "הכל" בחיים – קריירה, ילדים בריאים ומאושרים, גזרה מעוררת קנאה, בית חלומות ובעל תומך. ונדמה שאין אחד או אחת שלא חושבים שלהם ודווקא להם יש את הטיפ שיעזור לאם העובדת ואובדת העצות לעשות את זה.

בדרך כלל העצות האלה כוללות ויתור על שעות שינה לטובת כביסות העדפת חליפות מכנסיים על חצאיות או להיפך, וכל מיני פתגמים שכוללים את צמד המילים "יופי פנימי". האבסורד וההתנשאות הטבועה בבסיס האמירות הללו לרוב לא ברורים בשמיעה ראשונה לכל שומע. אבל חשבון טוויטר בשם man who has it all – גבר שיש לו הכל, מצא דרך פשוטה וגאונית לגרום לעולם לראות את האבסורד. בעל החשבון, ששומר על אנונימיות, שינה את המשפטים השחוקים והקלישאות שנזרקות לעבר אמהות קרייריסטיות ללשון זכר. התוצאה? אירונית ומשעשעת, אך גם מעוררת מחשבה.

חשבון הטוויטר man who has it all. טוויטר, צילום מסך
הדיון להיום: האם הורות היא קץ הקריירה עבור גברים?/צילום מסך, טוויטר

ציוצים כמו "אין לי שום דבר נגד אבות במעגל העבודה – כל עוד הם מסוגלים להתרכז בעבודה", או "גברים! אם אתם רוצים לדבר בפגישה ושיתייחסו אליכם ברצינות, התלבשו מחוייט, אבל לא מחוייט מדי, שמרו על רוגע והמנעו מלהצטייר כשאפתנים מדי". פגעו במטרה מהר מאוד וגררו תגובות מגברים רבים שכתבו שהחשבון הזה האיר את עיניהם. גם ציוצים כמו: "הדיון להיום: האם הורות מסמנת את קץ הקריירה עבור גברים?" היטיבו להפיל עבור רבים את האסימון.

"זה מעורר השראה. אני צוחק ומרגיש מאוד עצוב באותה נשימה. אני מניח שזאת המטרה..." כתב אחד המגיבים. מגיב אחר כתב: "למה זה נשמע לנו כל כך הרבה יותר מגוחך כשאומרים את הדברים האלה על גברים? עצוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully