וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטופות ברחמים: למה בכלל לעשות ילדים?

1.9.2016 / 17:00

השעון הביולוגי מתקתק? שוקלים להביא חיים לעולם? אנחנו כאן כדי ללחוץ על ה-snooze. צבא האמת של האמהות חושף את כל הסיבות האמיתיות שבגללן אנשים עושים ילדים

עריכת וידיאו: נועה לוי במאי: דובי קליין

לא הרבה אנשים מוכנים להודות בזה, אבל מאחורי ההחלטה להביא ילדים לעולם לא תמיד עומדת תשוקה עזה לערסל תינוק בידיים ולממש איזה ייעוד מזין ומטפח. לפעמים, הסיבות הן הרבה יותר יומיומיות והרבה פחות פוטוגניות. החל מהרצון להשאר בקצב של קבוצת השווים שלכם, ושלא תישארו מאחור כשלכולם כבר "יש" ולכן אין, ועד לחשש שתישארו לבד בעולם. יש גם מי שעושים ילדים כי הם פשוט לא יכולים לסבול את עצמם יותר והם חייבים משהו שירחיק אותם מהעיסוק האובססיבי בעצמם (והאמינו לנו, אין דבר שירחיק אתכם מעצמכם יותר מילדים. יש ימים שאנחנו עוברים ליד מראה ועושים שלום לדמות בצד השני. אנחנו יודעים שאנחנו מכירים אותה מאיזשהו מקום... אנחנו פשוט לא בטוחים מאיפה). אחרים עושים ילדים פשוט "כי צריך".

אם תנסו לחשוב בהיגיון על הסיבות בעד ונגד לעשות ילדים, רוב הסיכויים שתגלו שאת עמודת הנגד קל יותר למלא. זו עבודה קשה, סיזיפית, זה מכניס לחיים חרדות שקשה לתאר במילים וזה משאיר אפס זמן לעצמך. מצד שני, אם תעשו ילדים אולי תגלו שסוף סוף יש משהו שאתם טובים בו.

אגב, שימו לב ש"ילדים" עושים ברבים. אם יש לכם ילד אחד, קחו בחשבון שהדיבור במשרד הוא שאתן סובלות מרחם צחיח, שחלות קמלות ו/או ספירת זרע נמוכה. אז קדימה לעבודה, כי הילד השני לא יעשה את עצמו. הוא גם לא יעשה שום דבר אחר. אתם תעשו הכל בשבילו. תהנו!

לכל הפרקים של עטופות ברחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully