וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשוב לבדוק כשבוחרים פורמולה לתינוק

מערכת וואלה! בשיתוף סימילאק

30.6.2006 / 12:24

כשבוחרים תחליף חלב לתינוק כדאי במיוחד לעצור רגע ולבחון כמה קריטריונים חשובים. מה הוא מכיל בתוכו, האם הוא מתאים לילד שלנו ומי עומד מאחורי הייצור שלו. מה הכי חשוב לכם כהורים?

תינוק אוכל. ShutterStock
אחת הבחירות הכי חשובות/ShutterStock

כשנולד תינוק חדש, בעיקר אם הוא הבכור, ההורים מוצאים את עצמם מול דילמות שמועלם לא נתנו עליהן את דעתם: האם לקנות עריסה או מיטה מתחברת? כסא בטיחות או סלקל? להלין את הילד בחדר שלהם או בחדר שלו? ועוד עשרות שאלות קטנות אך חשובות. הורים שבוחרים להזין את הילד שלהם עם תחליף חלב לתינוק (תמ"ל) עומדים מול דילמה נוספת – איזה מהסוגים השונים הקיימים בשוק נכון ביותר עבור ילדם. בחירת המזון חשובה מאוד להתפתחות התינוק, והורים רבים ניגשים לשאלה זו בחשש, לאור פרשת רמדיה שנחרטה בזיכרון של כולנו.

ריכזנו בעבורכם כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים תחליף חלב.

רכיבים תזונתיים
לחברות השונות יש רכיבים שונים בתחליפי החלב, וכדאי שתבדקו אילו רכיבים חשובים במיוחד עבור ילדכם, ושבתמ"ל שבחרתם יש את כל הוויטמינים, המינרלים ומרכיבי התזונה להם זקוק תינוקכם כדי להתפתח ולגדול בצורה הטובה ביותר. כדאי גם לבדוק על גבי האריזה אם התמ"ל מכיל שמן דקל, שכן מחקרים הוכיחו שהוא פחות בריא למערכת העיכול של תינוקות.

אילוסטרציה. ShutterStock
חפשו תמ"ל שיאפשר לכם לישון בשקט/ShutterStock

התאמה לילד
אם הילד שלכם לא סובל מרגישויות או מריפלוקס אתם יכולים לבחור פורמולה "רגילה" על בסיס חלב, אבל בהרבה מקרים יש צורך להתאים את הפורמולה לילד. כיום יש בשוק תחליפי חלב לפגים, לילדים שרגישים ללקטוז, לילדים שרגישים לחלבון חלב פרה ולחלבון סויה, וגם לילדים שפשוט פולטים הרבה. לכן, לפני שניגשים לבחור תמ"ל כדאי לקחת בחשבון את מאפייני הבריאות של ילדכם.

מי מייצר את הפורמולה?
כשאתם בוחרים מזון, כל מזון, עבור הילדים שלכם חשוב מאוד שתבדקו מי מייצר אותו. תחום המזון לתינוקות הוא התחום הכי קרוב לעולם התרופות בתחום המזון, ולכן הוא דורש דיוק, בדיקות איכות קפדניות, מחקר ופיתוח ורכיבים איכותיים. חשוב לוודא שלחברת התמ"ל שבחרתם יש ידע ויכולות מדעיות כדי לתת תשובות לכל שאלה ותמיכה להורים.

עוד באותו נושא

פורמולה זה לא סתם חלב

לכתבה המלאה

מה אתם בודקים כשאתם בוחרים תמ"ל? בואו לדרג

Loading...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully