וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחר צהריים של פורענות, או כשהילדה עושה קקי בהצגה של יובל המבולבל

28.4.2016 / 12:00

השעה 16:00 הגיעה ואתם נאלצים להיקרע מכל מה שאתם אוהבים: שקט יחסי, מזגן, כיסא ואינטרנט וללכת לאסוף את הילדים שלכם מהגן. גינה, ג'ימבורי או TRX ילדים – כל האמצעים כשרים בניסיון לשרוד עוד אחה"צ

עריכה: נועה לוי

אין הורה שלא חרד מהשעה 16:00, שמסמנת את תחילתו של אחר צהריים של יום מפרך. לפניכם נפרשות שלל אפשרויות מגוונות – החל מבילוי בג'ימבורי אפוף ניחוחות שחי ורגליים, עבור בגינה השכונתית שם יעוטו עליכם כל פעוטות האיזור בשנייה שתשלפו דבר מזון מהתיק (אז תהיו נחמדים, ותביאו יותר שיהיה לכולם. אבל שיהיה גם טבעוני, אה?), וכלה באופציה היוקרתית מכולן – הפליי דייט.

פליי דייט הוא בדיוק כמו דייט רגיל, שני מבוגרים שמגששים אחר מכנה משותף בתוך סיטואציה מעט מלאכותית שנכפתה עליהם מכורח הנסיבות. זה מביך, זה מעיק וזה מרגיש ארוך כמו הנצח. אגב, בדיוק כמו דייט רגיל, גם הפליי דייט יכול לדפוק ולזרוק אתכן.

אם אתן ממש משקיעות בחינוך התרבותי של הילדים שלכן (או במירוק המצפון ההורי שלכן) אולי תקחו את הילד פעם בכמה זמן להצגה או פעילות העשרה, שם תוכלו לתהות בקול רם מה זה ינשול? רק כדי לחטוף ייבוש מאיזו זרה אנטיפטית שפשוט נולדה לעבודה עם ילדים. בדרך הביתה תנסו לחשב כמה עלתה כל שניה שם, אם כרטיס עלה 60 שקלים והילד שלכן ביקש הביתה אחרי 10 דקות. אבל היי, תגידו תודה שהספקתן לעוף משם לפני שהוא דפק חרבון על הרצפה. חצי הכוס המלאה - בשביל זה אנחנו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully