וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה עם הילדים: הסיוט הכי גדול של פסח

22.4.2016 / 8:00

צבא האמת של האימהות עם עצת זהב לחופשות עם הילדים: אל תעשו את זה! רוצים להנות? סעו בלעדיהם. נסעתם איתם? מקוות שלא שכחתם לארוז תרופות נגד מלריה והרבה, אבל הרבה, מגבונים

ראובן קסטרו

מתכננים לנסוע בפסח לחופשה עם הילדים? איזה כיף לכם! סתם, לא באמת. חופשה עם הילדים אינה דומה לשום חופשה שהכרתם קודם לכן. בעצם היא בכלל לא דומה לחופשה. היא נראית בדיוק כמו המציאות השוחקת והחד גונית שלכם בבית, רק במקום אחר, כנראה עם מתנפחים. ואם כבר תהיה שם איזו הפתעה לגיוון היא תגיע בדמות מחלת חום אקזוטית של הילד, כשאתם במרחק של 40 ק"מ לפחות משירותי רפואה הולמים.

אם עפתם על עצמכם ממש, אולי אפילו הלכתם על נסיעה לחו"ל עם האוצרות הקטנים. עשו טובה, כשאתם עולים למטוס איתם, תסתכלו טוב טוב בעיניים של הנוסעים האחרים. רואים את מבטי השטנה, האימה והבוז שלהם? הם מכוונים אליכם! כל אחד מהם נושא בלבו תפילה נואשת שלא תתיישבו לידו עם מכונת הצרחות הקטנה שהניב החיבור בין הכרומוזומים שלכם.

אבל אם אתם מתעקשים בכל זאת לנסוע לחופשה, אל תעשו את זה בלי הטיפים המעולים של בנות הפאנל שלנו, החשוב שבהם: רוצים להנות? סעו בלי הילדים! בשבוע הבא: הצטרפו אלינו כדי לצפות בבנות עושות סטריפינג ליעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully