וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות של ויקטוריה: הדוגמניות חושפות את הסודות לגוף מושלם

17.2.2016 / 9:32

תמיד חלמתן על עור קורן, בטן שטוחה ואחוזי שומן ששואפים לאפס? דוגמניות ויקטוריה סיקרט חשפואת הסודות התזונתיים שלהן למראה לוהט במיוחד. בתפריט: מים, ירקות וחלבונים

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט נחשבת לקרנבל אופנה ססגוני במיוחד, והדוגמניות שצועדות על המסלול בהלבשה תחתונה נבחרות בקפידה יתרה ומציגות גזרות הדוקות ומעוררות קנאה.

אתר האינטרנט healthista ליקט כמה טיפים של דוגמניות מובילות שטופפו על המסלול הנחשק ופנו לתזונאית שונה ווילקינסון שתסביר מה מומלץ ומה פחות. תודו לנו אחר כך.

הדוגמנית בת ה-28 שומרת על בטן שטוחה בעזרת שייק ירקות שהיא שותה על בסיס יומי ומכיל קייל, סלרי, תפוח, מלפפון ומעט לימון. "אני מכינה את השייק הזה בכל יום בבית והוא עושה הבדל עצום. אני מקשיבה לגוף שלי, שעובד כמו שצריך, ומרגישה רע אם אני לא מספיקה לאכול לפחות חמש סוגים שונים של ירקות ביום".

לדברי התזונאית, השיטה של רוזי יעילה ותורמת רבות לגוף. "מיצים מירקות טריים הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים ומעניקים אנרגיה רבה. המיצים בריאים מאוד ומכילים ויטמין סי, ויטמין קיי, ברזל ונוגדי חמצון". קדימה, זה הזמן להוציא את המסחטה מהבויידעם.

עוד באותו נושא

סודות היופי של קתרין זיטה ג'ונס נחשפים - והם עולים הרבה מאוד כסף

לכתבה המלאה

קצת קשה להאמין, אבל לימה בת ה-34 היא אמא לשתי בנות קטנות. איך היא הצליחה להיפטר במהירות מהמשקל שהעלתה במהלך ההריונות? "אני מקפידה לאכול הרבה חלבונים וירקות ירוקים וליטול אומגה 3 ומולטי וויטמינים שמכילים בי-12, אבץ ונוגדי חמצון".

"השמנים שנמצאים באומגה שלוש עוזרים לגוף לשלוח לתוכו וויטמינים שהוא מקבל ממקורות שונים. שאר הוויטמינים שאדריאנה נוטלת מלאים ביתרונות בריאותיים ועוזרים לשמור על בריאות העור והשער, שומרים על לחץ דם נמוך ומאזנים את רמת ההורמונים בגוף", מסבירה שונה.

האוסטרלית ההורסת שומרת על עור פנים מעורר קנאה בעזרת אכילה נכונה ותוספי תזונה. "אני מקפידה לאכול הרבה ירקות ירוקים, לשתות המון מים ולקחת טבליות כלורלה".

כלורלה היא אצה בעלת סגולות בריאותיות רבות והיא נחשבת למקור מזון רב גוני, ושונה ממליצה לכולם לקחת אותה. "התוסף שמירנדה נוטלת עוזר לשמור על חילוף חומרים וזרימת דם תקינים. כמו כן, היא תורמת רבות לאלסטיות של העור ועוזרת למנוע צלוליטיס ולהיפטר ממאגרי שומן מתחת לעור".

המלאכית בדימוס כבר בת 42 ואם לארבעה ילדים מהממים לא פחות ממנה. איך היא מצליחה לשמור על גזרה מעוררת קנאה? גם כאן הכל מתחיל במטבח. "אני אוכלת הכל חוץ מפסטה ולחם ומנסה להנחיל לילדים שלי הרגלים תזונתיים טובים. בכל בוקר אנחנו קולפים אננס, תפוחים, פירות יער, ג'ינג'ר, בננות, קיווי ולימונים כדי להכין שייקים טעימים ומזינים".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully