וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד 6 המאכלים הבריאים שכדאי להחזיק במקרר

3.2.2016 / 8:00

דגים, ירקות שורש, עשבי תיבול ופרוביוטיקה – חושבים שאתם מכירים את המאכלים הבריאים שכדאי לכם להחזיק בבית בקביעות? תחשבו שוב, יש פה כמה דברים שלא בטוח שאתם מכירים, וגם אם כן, הם בטח לא ברשימת הקניות הקבועה שלכם

ירקות במקרר. ShutterStock
מה, המקרר שלכם לא נראה ככה?/ShutterStock

כמה פעמים כבר החלטתם שמהיום (או מחר, או מהשבוע הבא...) אתם מתחילים לאכול בריא? תודו שלא מעט. וכמה פעמים הצלחתם להתמיד בזה יותר משבוע-שבועיים? פחות, הא? רובנו נופלים במלכודת הידועה – גם כשהכוונות שלנו טובות, בסוף הגורמים שהכי משפיעים על התזונה שלנו הם: 1. מה שיש לנו כרגע במקרר 2. מה הכי פשוט ומהיר להכין מזה. לכן, המפתח לתזונה בריאה מצוי בתחזוקת מקרר שמכיל את חומרי הגלם הנכונים. אלה שיוכלו להוות את אבני היסוד לארוחה בריאה ועשירה ברכיבים תזונתיים, אבל לא פחות חשוב מכך – טעימה, מהנה ולא מסובכת להכנה.

יש מצרכים שמצויים ברשימת הקניות של כולנו, כמו ירקות, גבינות, דגנים מלאים וכדומה. אבל יש גם כמה מאכלים קצת פחות מוכרים, שהוספה שלהם לרשימת הקניות שלכם והפיכתם לדיירי קבע בפריג'ידר יכולה מאוד לשדרג את התפריט שלכם ולהוסיף לכם בריאות. המצרכים האלה יספקו לכם שפע של ויטמינים, תכולת חלבונים גבוהה, נוגדי חמצון ועוד, וכל זה – בלי להעמיס עליכם קלוריות מוגזמות. וחוץ מזה, הם גם טעימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully