וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שמעניקה הגנה לרגליים כבר מהצעד הראשון

28.10.2015 / 5:55

הילד מתחיל ללכת? הכירו את הסוד שהורים אחרים כבר גילו: טכנולוגיית "בייבי ג'ל" החדשנית של רשת פפאיה מעניקה נוחות ללא פשרות

נעלי פפאיה חורף 2016. צילום: פפאיה,
חלוקת עומס טובה יותר. נעלי פפאיה/צילום: פפאיה

כל הורה לילד שמתחיל לעמוד על רגליו מכיר את זה. ההתרגשות מתחילה לעלות, הגאווה מציפה את החזה ואז חוסר המוכנות לפתע משתק: אם הוא עומד, הוא גם בטח יתחיל ללכת לפני שנמצמץ. אז איך מתכוננים לשלב ההליכה ואיך ניתן לדעת אילו נעליים ישמשו לו כשותפות אמינות להרפתקה החדשה? בדיוק לשם כך פיתחה יצרנית נעלי הילדים הותיקה 'פפאיה' טכנולוגיה חדשנית, אשר מעניקה הגנה מירבית לרגליהם העדינות של הקטנטנים.

מה בעצם עומד מאחורי ה"בייבי ג'ל" של נעלי פפאיה ואיך הליווי האורתופדי הצמוד מוודא שהנעליים החדשות יעניקו את התמיכה הטובה והנחוצה? כל התשובות ממש לפניכם.

נעלי פפאיה חורף 2016. צילום: פפאיה,
קפסולת ג'ל ייחודית ועמידה במיוחד המוטמעת ברפידת הנעל/צילום: פפאיה

ללכת על בטוח - מכלול של יתרונות בקפסולת ג'ל אחת

אם תשאלו את רופא הילדים או האורתופד, הם יסבירו עד כמה חשוב להעניק לילד הלומד ללכת סביבה בטוחה ומוגנת מצד אחד אך גם כזו, שמדמה עד כמה שניתן, הליכה יחפה. לפיכך, רפידת הנעל המיועדת לצעד ראשון צריכה להיות נוחה ורכה. איך ניתן לדעת האם הרפידה מתאימה לרגל העדינה? מה קורה עם העומס החדש שנוצר על הרגליים הקטנות אשר מתרגלות לסטטוס החדש? בדיוק מהמקום הזה השיקה חברת פפאיה כבר לפני כשנתיים את טכנולוגיית ה"בייבי ג'ל".

צוות הפיתוח של פפאיה, אשר עובד עם ייעוץ אורתופדי צמוד לכל אורך הדרך, שאב השראה דווקא מעולם הספורט ופיתח קפסולת ג'ל ייחודית ועמידה במיוחד המוטמעת ברפידת הנעל, באזור העקב. קפסולה זו היא שחווה את מירב העומס בעת הליכה או ריצה ובתגובה מרככת ובולמת את הזעזועים. הג'ל הרך נמצא בתוך הקפסולה ההרמטית שבגלל אופיו יכול לשנות את צורתו, כך שיתאים באופן מלא לעקב כף הרגל. בזכות התאמה דינמית זו הנעל הופכת מאביזר סטנדרטי שאמור להתאים לכולם, לאישי ועוטף אנטומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רפידות מותאמות לפי עונות השנה

רפידות בטכנולוגיית ה"בייבי ג'ל" מעניקות חווית הליכה נוחה ויוצאת דופן:

1. בלימת הזעזועים שנוצרת בזכות קפסולת הג'ל התומכות באזור העקב מתאימה לילדים החל מהשלב בו הם רק לומדים ללכת ועד לריצות וקפיצות.

2. חלוקת העומס על כף הרגל טובה ודינמית יותר, בהתאם לאופי ההליכה ותוואי הדרך.

3. נוחות ההליכה משודרגת עם הרפידות ולכן שימוש בנעליים מסוג זה יכול לעודד את הקטנטנים ללכת יותר, לצלוח מרחקים גדולים יותר ולשמור על רעננות שרירי כפות רגליהם לאורך זמן.

כחלק מהמטרה לשמר את איכות ההליכה, החליטו בפפאיה לאפשר להורים לחדש את הרפידות ואף להתאימן לעונות השנה. "לא כל ילד גדל ב-3 מידות בשנה ולעיתים ישנם ילדים שנשארים עם הנעליים האהובות עליהם כמה חודשים ואף חצי שנה או יותר, פשוט כי המידה לא משתנה" אומרת רדה רביבו, מנהלת השיווק של פפאיה "לכן, כדי להקל על הורים מצד אחד ולהעניק נוחות מירבית לילד מצד שני, החלטנו לייצר את הרפידות כך שהן יהיו ניתנות להחלפה. בצורה זו, במידה ורפידת הבייבי ג'ל כבר ראתה ימים טובים יותר, ניתן לגשת לאחד מסניפי פפאיה ולקבל רפידה חדשה.

מלווים את הילדים מהצעד הראשון

לפני שהדגמים החדשים מיוצרים הם עוברים תהליך Fitting (התאמה) ייחודי. כחלק בלתי נפרד מהייצור ולפני שהדגמים מקבלים אישור לביצוע במפעל, החברה מוודאת שכל דגם מתאים באופן מושלם לפעוטות. שלב זה הנקרא Fitting, הינו חיוני מאין כמותו אך נחשב לנדיר בקרב יצרניות הנעליים. במהלך תהליך ה fitting, מודדים צוותי הפיתוח של החברה את הדגמים על רגליהם של ילדים.

"אנחנו הולכים עם הדגמים החדשים לגני ילדים שאנו מלווים ומודדים אותם על ילדים אשר החלו זה עתה ללכת; בודקים שהם תומכים ברגל בדיוק כמו שצריך, נוחים לאורך זמן וכן עמידים מפני שחיקה, כיפוף ואף נזקים אחרים" מספרת מריה רוסיאן, מנהלת הפיתוח בחברת פפאיה. רק לאחר שהנעל עברה את כל המבדקים בשטח היא מאושרת לייצור לקהל הרחב. מריה גם מתארת כי מעבר להטמעת הקפסולה הייחודית בתוך רפידות הבייבי ג'ל, הנעל כולה בנויה למעשה בצורה המותאמת באופן מושלם לכף הרגל של התינוק.

"מבנה הסוליה נשען על 5 יסודות חשובים להליכה והם יציבות, אנטומיות, אחיזה, רכות וגמישות. הנעליים בנויות בצורה כזו שהן מתלבשות על הרגל בצורה בטוחה ונעימה והסוליה רחבה ומתאימה לרגל התינוק."

את קולקציית נעלי פפאיה בייבי עם טכנולוגיית בייבי ג'ל ניתן למצוא בכל חנויות רשת פפאיה במגוון רחב של דגמים, דוגמאות וצבעים.

כתבה פרסומית

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully