וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האבא שריגש את הרשת יצא בהודעה עצובה

22.10.2015 / 7:30

בני הזוג התפרסמו לאחר שסרטון שהעלו, בו האישה מבשרת לבעלה שהם בהיריון אחרי 17 שנים של אכזבות. השבוע, הגיעו גם חדשות עצובות - האם ילדה את התינוק בשבוע 24 ונמצאת בבית החולים במצב קריטי

צילום מסך

רק בתחילת החודש סיפרנו לכם על זוג שניסה להיכנס להיריון 17 שנים, עבר ארבע הפלות ולידה שקטה אחת והצליח סוף סוף להיכנס להיריון. היום התפרסמה הודעה עצובה שדנה, האמא, ילדה לפני כמה ימים את בנם כשהיא בשבוע ה-24 נמצאת בבית החולים במצב קריטי.

בני הזוג מווירג'יניה, התפרסמו כאמור כשלפני כמה שבועות בישרה דנה לבן זוגה שהיא בהיריון בזמן ארוחת הערב. התגובה הנרגשת של ארקל, בעלה, עשתה את דרכה למיליוני צופים ברחבי הרשת, שהתרגשו יחד איתם ושאבו מהן השראה.

בעמוד הפייסבוק שיצרו במיוחד ביקש האב להתפלל עבור אשתו ועבור בנם, קיילב, שמצבם הבריאותי עוד לא ידוע. עוד הוא כתב כי הוא מאמין בניסים, והוא יודע שאחד יקרה גם לו.

ההודעה העצובה של הזוג שניסה להרות 17 שנים. יו טיוב, צילום מסך
ככה הוא נראה כשבישרו לו על ההיריון/צילום מסך, יו טיוב
האב המופתע שכבש את הרשת. פייסבוק, צילום מסך
האב המופתע שכבש את הרשת/צילום מסך, פייסבוק

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully