וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התגובה המרגשת של האב שהתבשר שאשתו בהריון אחרי 17 שנים

8.10.2015 / 8:55

אחרי ארבע הפלות, לידה שקטה אחת ו-17 שנים של נסיונות להביא ילד לעולם שנכשלו, דנה וארקל מוירג'יניה החליטו לוותר. דווקא אז דנה נכנסה להיריון. אחרי חמישה חודשים היא החליטה שכבר בטוח לספר לבעלה. צפו בתגובה שלו שכבשה את הרשת

מערכת וואלה!

כשדנה גריפין-גרייבס מווירג'יניה חשבה על דרך מפתיעה לבשר לבעלה ארקל שהיא בהיריון, היא ידעה שהוא יתרגש, אבל לתגובה שיצאה לו גם היא לא ציפתה.

הזוג שמנסה להיכנס להיריון כבר 17 שנים, עברו ארבע הפלות ולידה שקטה אחת בה איבדו את תינוקם, כבר ויתר. המאבק ורכבת ההרים הרגשית כפי שכינתה אותה דנה, הכריעו אותם. אבל דווקא כשלא ניסו, הצליח להם.

כשהיא בשבוע ה-19 להריונה החליטה דנה שזה הזמן לבשר לבן זוגה. הזמן – ארוחת ערב. האמצעים – חבילת לחמניות ושתי תמונות אולטרה-סאונד של התינוק שהוחבאו בתנור. ארקל, הגיב בבכי, והסרטון הפך ויראלי בימים האחרונים והגיע למיליוני צופים ברחבי העולם ששואבים מבני הזוג השראה. התינוק אגב צפוי להיוולד בפברואר הקרוב וזה בן למקרה שתהיתם.

האב המופתע שכבש את הרשת. פייסבוק, צילום מסך
זה מה שחיכה לו בתנור. לחמניות ותמונות של העובר/צילום מסך, פייסבוק
ההודעה העצובה של הזוג שניסה להרות 17 שנים. יו טיוב, צילום מסך
הרגע שבו הוא מבין שהוא הולך להיות אבא/צילום מסך, יו טיוב

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully