וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 24 מאסה בשאלות - וקעקעה את שם מחלתה על הזרוע

1.9.2015 / 16:28

טיפאני פוסטרארו בת ה-24 סובלת ממחלת עור נדירה שמכסה את גופה בכתמים לבנים. אחרי שנים שהיא סובלת מהצקות ושאלות פולשניות מזרים, היא החליטה לעשות מעשה

מערכת וואלה!

הרבה מאוד אנשים שחולים במחלות שנראות לעין צריכים להתמודד מדי יום עם שאלות חטטניות ועם סטיגמות מעליבות. לטיפאני פוסטרארו נמאס לספוג עלבונות מזרים ברחוב, אז היא בחרה לקעקע את שם המחלה שלה על ידה.

המחלה הנדירה ממנה סובלת פוסרארו בת ה-24 נקראת ויטיליגו, והיא גורמת להופעת כתמים לבנים על העור. המחלה נגרמת על ידי חוסר של מלנין בעור ואפילו בשיער, והיא מובילה לאובדן הדרגתי של צבע עור בכל חלקי הגוף, כולל העיניים והפה.

סיפור בדקה ויטיליגו. מערכת וואלה!
"קוראים לזה ויטיליגו"/מערכת וואלה!

במהלך השנים, מספרת פוסטרארו, מצב העור שלה החמיר ואנשים החלו לקרוא לה "פרה", "כלב דלמטי" או שהעירו לה שהיא נראית שרופה. הבריונות הזו, כפי שהיא מכנה אותה, והמבטים שקיבלה גרמו לה לנסות להסתיר את המחלה. בסופו של דבר היא הבינה שאין לה במה להתבייש וקעקעה את המשפט "זה נקרא ויטיליגו" על זרועה השמאלית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully