שומרים על יציבות: תרגילי פלאטיס לחיזוק הגב

מי מאיתנו לא חווה מימיו כאב גב, קל או משתק. כדי לשמור של יציבה נכונה ולמהנע מכאבים מיותרים, אפשר להיעזר בתרגילי פילאטיס קלים שניתן לעשות בבית, רק בזהירות

הדס שינדלר
30/08/2015
צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

אין מי שלא נתקל בכאבי גב בחייו. אם זה כאבים חזקים, גב תפוס או הליכה שפופה. כולנו חוטאים בזה. לישיבה הממושכת ולשעות הארוכות שאנחנו מבלים במשרדים יש השפעה מכרעת על היציבה שלנו וכפועל יוצא מכך, על התחושה הכללית שלנו ואפילו על הראש. כשמדברים על כאבי גב תחתון מתמשכים, הסטטיסטיקה מראה כי בין 25 ל-40 אחוזים מהעולם המערבי סובלים מהם.

פילאטיס היא שיטה שנשענת על שלושה יסודות נשימה, ארגון מרכז הגוף ותנועתיות של עמוד השדרה. ככזו, בעיקר לתרגילים שמצריכים זהירות רבה כמו תרגילי גב, יש לעשות לפי הסדר, ובתנועה נכונה, תוך כדי שמירה על הוצאת והכנסת אוויר נכונה. הנה חמישה תרגילים שיחזקו לכם את גב וישפרו את היציבה.

עוד באותו נושא

האיבר שלא הכרת ומאמלל אותך

לכתבה המלאה
  • פילאטיס
  • כאבי גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully