פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      שומרים על יציבות: תרגילי פלאטיס לחיזוק הגב

      מי מאיתנו לא חווה מימיו כאב גב, קל או משתק. כדי לשמור של יציבה נכונה ולמהנע מכאבים מיותרים, אפשר להיעזר בתרגילי פילאטיס קלים שניתן לעשות בבית, רק בזהירות

      שומרים על יציבות: תרגילי פלאטיס לחיזוק הגב
      צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

      אין מי שלא נתקל בכאבי גב בחייו. אם זה כאבים חזקים, גב תפוס או הליכה שפופה. כולנו חוטאים בזה. לישיבה הממושכת ולשעות הארוכות שאנחנו מבלים במשרדים יש השפעה מכרעת על היציבה שלנו וכפועל יוצא מכך, על התחושה הכללית שלנו ואפילו על הראש. כשמדברים על כאבי גב תחתון מתמשכים, הסטטיסטיקה מראה כי בין 25 ל-40 אחוזים מהעולם המערבי סובלים מהם.

      פילאטיס היא שיטה שנשענת על שלושה יסודות נשימה, ארגון מרכז הגוף ותנועתיות של עמוד השדרה. ככזו, בעיקר לתרגילים שמצריכים זהירות רבה כמו תרגילי גב, יש לעשות לפי הסדר, ובתנועה נכונה, תוך כדי שמירה על הוצאת והכנסת אוויר נכונה. הנה חמישה תרגילים שיחזקו לכם את גב וישפרו את היציבה.

      בלי לצאת מהמזגן: 5 תרגילים לבטן שטוחה
      טרנד לוהט: עושים פילאטיס על סאפ באמצע הים