וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד מסוכן: בני נוער מיישרים את השיניים בעזרת גומיות

20.8.2015 / 7:00

לאחרונה צצו ברשת עשרות סרטוני יו טיוב שבהם בני נוער מראים לבני נוער איך ליישר את השיניים בבית בעזרת גומייה בלבד. הילדים אולי מרוצים, אבל רופאי שיניים מזהירים מפני נזק בלתי הפיך

מערכת וואלה!

ברזלים בשיניים הם זיכרון רע עבור לא מעט מבוגרים שנאלצו להרכיב אותם כילדים, שלא לדבר על הביקורים אצל רופא השיניים. זו אולי הסיבה לטרנד חדש והמטריד שכובש את הרשת. עשרות בני נוער מפרסמים לאחרונה סרטוני יו טיוב שמראים איך ליישר את השיניים בבית בעזרת גומייה בלבד.

בני הנוער שמפרסמים את הסרטונים מסבירים איך לקשור את הגומייה סביב השיניים ולהדק אותה, כך שהשיניים יישבו במקומן, וכל זה בלי לשלם הון לרופא שיניים. הם טוענים כי התהליך אומנם כואב, במיוחד בימים הראשונים, אבל בסופו מובטחות שיניים ישרות.

כצפוי, הטרנד הזה מסוכן ולא בטיחותי. איגוד רופאי השיניים האמריקאי כבר פרסם אזהרה לפיה הגומיות שבהן משתמשים בני הנוער עלולות לגרום להפסקת זרימת הדם לחניכיים ולשיניים וליצירת נזק בלתי הפיך. אם להסתמך על הניסיון, כל מה שתחסכו בגיל צעיר על טיפולי שיניים, תשלמו פי כמה בעתיד.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully