וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוונים של אפור: איך מחזירים את התשוקה לחיי הנישואים?

השעות הארוכות בעבודה, הילדים, המשכנתא והשיגרה, הו השיגרה. איך שורדים את חיי היומיום ומצליחים לנהל זוגיות שכוללת תשוקה וחיי מין מעניינים? יש לנו כמה הצעות

הורים במיטה עם ילדם. ShutterStock
איפה מכניסים פה חיי מין?/ShutterStock

אתם נמצאים בזוגיות כבר שנים ועושים סקס עם אותו בן הזוג, יש לכם כבר ילדים, או שלא, ובכל זאת נכנסתם לשיגרה שגומרת לכם את הזמן, וגם את התשוקה.

היום אנחנו יודעים שחברות, ביטחון, אינטימיות ואהבה לאו דווקא הולכים יד ביד עם תשוקה. להיפך, הם לרוב באים בנפרד. כשאתם אוהבים ונמצאים ברמה גבוה של אינטימיות אתם יודעים הכל אחד על השניה, כך שאין מסתורין בכלל, ובשביל תשוקה צריך פעמים רבות גם מסתורין. באהבה ואינטימיות יש לעומת זאת ביטחון ושיגרה - הכל כמעט ידוע וצפוי מראש, וזה המתכון הבטוח לכיבוי האש שפעם דלקה. מסובך? נכון. אבל יש מה לעשות.

נפרדות: הקפידו להפריד את העולמות שלכם מדי פעם. נכון, תחביבים משותפים זה דבר חשוב ומחבר בין שני בני הזוג, אבל למען התשוקה הקפידו גם על תחביבים שונים, פגישות לבד עם חברים ועולם תוכן אישי. כמובן שאתם יכולים לשתף את הפרטנר שלכם אבל ממש אין צורך לעשות הכל ביחד.

הפתעות קטנות: נסו לגוון להפתיע את הפרטנר במתנה קטנה או לצאת למקום שעוד לא הייתם בו – כל מה שיכול להעלות את סף הריגוש שיכול לעשות טוב מאד לתשוקה שבינכם.

זוג מתכרבל בשמיכה. ShutterStock
פחות כירבולים, יותר מיסתורין/ShutterStock

בדיקה: מתי בדקתם אם הפרטנר שלכם אכן נהנה ממה שקורה שם. אם אתם כבר שנים יחד, אולי מה שהיה נעים ומרגש פעם כבר לא מרגיש ככה? אם אתם קרובים מספיק ומרגישים בנוח עם בן או בת הזוג שלכם, נסו לבדוק, לשאול ולברר, בלי להתבייש.

משחק מקדים: גם בעולם שבו הכל הופך מהיר יותר ויותר, אל תשכחו את המשחק המקדים, יש לו תפקיד מאד חשוב. אומנם למשחק הזה אין כללים מיוחדים , אבל בידקו מה מתאים לכם, ממה אתם נהנים ושם תהיו. לא לדלג עליו.

פנטזיות: האם יש לכם פנטזיות? חשבו עם עצמכם קודם כל עד כמה אתם מחוברים אליהן, ולאחר מכן, חישבו, לפי ההיכרות שלכם עם בן או בת הזוג, האם יש פנטזיה שתרצו לשתף אותם. חשוב לזכור, גם אם תשתפו את בני הזוג, זה לא אומר שהפנטזיה תתגשם, אבל לפעמים עצם השיתוף עשוי לעורר את התשוקה. מה שבטוח, שימרו את רוב הפנטזיות שלכם לעצמכם, בכל זאת הן פנטזיות.

שלי פורפר-רוזן היא עובדת סוציאלית MA מדריכת הורים ויועצת זוגית, בלימודי טיפול מיני

לעוד כתבות על סקס ותיפקוד מיני בוואלה בריאות

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully