וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים קנאביס רפואי לתרופה?

מערכת וואלה!

5.3.2015 / 14:42

תחום הקנאביס הרפואי הולך ומתפתח, ומן הצמח הקסום הזה אפשר לייצר היום הרבה יותר מג'וינט. בישראל, אומת סטארט אפ בתחום, עומלים במעבדות כדי להפוך את הצמח הירוק לתרופה מדויקת. צפו בפרק 4 של שאיפות גדולות

צילום, הפקה ובימוי: מערכת וואלה

עבור הרבה אנשים הביטוי קנאביס רפואי מתחבר רק לג'וינט, אבל בעולם הרפואה קנאביס הוא הרבה יותר מסיגריה מגולגלת. מגדלי קנאביס רפואי מבלים היום יותר זמן במעבדות מאשר בחוות, במטרה להפיק מן הצמח את המיצוי המדויק ביותר של חומרים פעילים ולייצר תרופה ייעודית למצבים רפואיים שונים.

בחוות "שאיפה לחיים" עוסקים בטיפוח גנטי במטרה לשלוט ברכיבים הפעילים בצמח ובעתיד להפוך אותם לחומרי גלם עבור חברות התרופות. "החזון שלי הוא להיות יצרן וספק של API – חומרים פעילים בסטנדרט רפואי - לחברות הפארמה שמתחילות להתעניין כרגע בייצור תרופות מבוססות קנבינואידים, מבוססות החומר הפעיל", אומר חגי הילמן, מייסד שאיפה לחיים. לדבריו, "בסופו של דבר רופאים יטפלו בקנבינואידים, ולא בקנאביס". בעתיד הלא רחוק הוא מקווה שדגימת רוק אחת מהפה של החולה, תוכל לתת את האיפיון הגנטי שלו, ובתהאמה את הטיפול המתאים.

במעבדה של "שאיפה לחיים" עובדים כדי להעביר לעולם הרפואה חומרים פעילים בריכוזים ידועים, נשלטים וקבועים לאורך זמן. לשם כך, הם מבודדים בתנאי מעבדה את החומרים הפעילים בצמח בעלי ההשפעה הרפואית. לכל חומר פעיל יש תכונה אחרת והם פועלים גם בסינרגיה.

צפו בפרק 4 של שאיפות גדולות: ביקור במעבדה של "שאיפה לחיים".

לפניות לצוות התכנית שאיפות גדולות TVcanabis@gmail.com

עוד על קנאביס רפואי בוואלה בריאות:
הכירו את האיש שיושב על ברז הקנאביס הרפואי בישראל
"חיי בסכנה - שוב": משרד הבריאות קיצץ לדנה בקנאביס הרפואי
האם הקנאביס הרפואי יציל את חקלאי הדרום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully