וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג וסופ"ש של פעילויות לכל המשפחה

25.9.2014 / 10:02

פסטיבל לאוהבי מחול ותנועה, לינת שטח משודרגת בחמת גדר, טיבוע ציפורים, הצגות ילדים, סיורי בציר, יין ומים ועוד פעילויות חג והצגות ילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל דרף הגוף. לחובבים, מקצוענים, משפחות וילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל דרך הגוף

חגיגת מחול, ריקוד, תנועה ובמה הנחגגת בפסטיבל של שלושה המתארח בגבעת חביבה, לא רחוק מדי מגוש דן. זו הפעם ה-11 שהפסטיבל הייחודי הזה מתקיים והוא מיועד לחובבים, מקצוענים, משפחות וילדים. ההפנינג מקיף את כל תחומי המחול והתנועה – סטפס ופלמנקו, מחול מודרני, גאגא, טנגו וסלסה וגם יוגה, טאי צ'י, אקרובטיקה וקרקס, תיאטרון פיזי ועוד. ההפנינג כולל אינספור סדנאות כמו קונטקט ואימפרוביזציה, ריקודי עולם ואמנויות המזרח וכולל גם מתחם טיפולים ומתחם ילדים. הילדים יוכלו להתנסות בחוויות תנועה מודרכות לצד הצגות, הפעלות ויצירה.

הפסטיבל כולל גם מופעי מחול (להקת "ורטיגו"), מופעי מוזיקה (חיים לרוז, אלון אמאנו ואליזה), מסיבות ריקוד חופשי, מופעי רחוב וקרקס, דוכני אוכל וג'אמים אל תוך הלילה. ניתן ללון במקום בקמפינג (המתחם כולל בריכת שחייה) או בחדרי אירוח.
25-27.9
כרטיסים: 390 ¤. עד גיל 6 כניסה חינם. עד גיל 16 חצי מחיר.
לאתר

עוד בוואלה! הורות:
לא מאוחר מדי להכין ברכות שנה טובה עם הילדים
זה בסדר לנסוע לחופש בלי הילדים?

פסטיבל קמפינג בחמת גדר

אתר המרחצאות הופך החל מראש השנה למלון קמפינג לכל המשפחה הכולל לינה באוהלים בשתי דרגות אירוח ללא צורך להביא אוהל מהבית, אטרקציות, סיורים ועוד. כפר הקמפינג מכיל 400 אוהלים המתאימים למשפחה של 5 נפשות. האוהלים כוללים מזרונים, כסאות ושולחנות ואפשרויות שדרוג נוספות. השהות כוללת כניסה לאטרקציות השונות בשמורה" המרחצאות, פארק המים, ביקור בחוות התנינים, מופעי תוכים מאולפים, מיני ספארי ופעילויות נוספות לכל המשפחה כמו דיסקו רטוב ברחבת המזרקות, מדורות ומספרי סיפורים, ערבי שירה בציבור, תהלוכת לפידים ועוד.
23.9-18.10
החל מ-798 ¤ ללילה באוהל קמפינג
אתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמת גדר. לבוא לקמפינג אבל להשאיר את האוהל בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש השנה בגן הבוטני במכללת אורנים, טבעון

משפחות מוזמנות להיפרד מהקיץ ולקבל את השנה החדשה במפגש עם ציפורי הגן הבוטני בקמפוס אורנים. הפעילות כולל התכנסות בגן, טיבוע (סימון) ציפורים ושחרורן לטבע. הסיורים ייצאו משער הכניסה למכללה בשבת 27.9 בשעה 9:00 ו-11:00. משך כל סיור כחצי שעה.
מבוגר: 20 ¤, ילד: 10 ¤
מומלץ להירשם מראש בטלפון 1-800-301-080

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכיר את הציפורים מקרוב. פעילות טיבוע בגן הבוטני במכללת אורנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל מתוק כדבש

פסטיבל של מועצת הדבש המתקיים במכוורות ברחבי הארץ ומרכזי מבקרים וכולל הסברים, סיורים מודרכים, הפעלות ומפגש עם דבוראים. בסיורים יקבלו הילדים וההורים הסברים על עולמה של הדבורה וגם תשובה מדוע נעלמות הדבורים מן העולם. בין המכוורות המשתתפות בפסטיבל: מכוורת פורת בעין יהב, בית הדבש בקיבוץ יד מרדכי, מכוורת הגליל בקיבוץ שמיר, מכוורת פרחי הגליל במושב מנות, דבורת התבור בשדמות דבורה ומכוורת עמק חפר.
לפרטים נוספים

ראש השנה במוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן

לרגל החג מתקיימת במוזיאון חגיגת פעילויות ואטרקציות בסימן סמלי החג. בין הפעילויות: אפיית עוגות דבש לחג, משחקי משימות באוסף המכוניות העתיקות ובנוסף מפגש עם "חלקי חילוף" בגלריה לאמנות בתערוכה של ד"ר אלה סדובסקי – פעילות הכוללת חיפוש חלקים בציורי האמנית והפעלות. במוזיאון גם יועלו הצגות לילדים "פנטומימה פה", "הקרקס של סבתא פשקה". במקום גם משחקייה לילדים מגיל 3.
25-27.9
35 ¤, תוספת של 25 ¤ להצגה
לאתר

ראש השנה במוזיאון הפתוח לצילום בתל חי

בנוסף לתערוכות במוזיאון תתקיים בראש השנה הצגת ילדים של תיאטרון התיבה: "הסוכה של תמר". ההצגה משלבת בין אמנות הסיפור והתיאטרון תוך שימוש בפנטומימה, סלפסטיק, קרקס וסטפס. לגילאי 3+
27.9, 22:30
40 ¤ לילד, 30 ¤ למבוגר
לאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הליכה בנקבת מים קדומה בעומק חצי מטר. מי קדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציר ענבים וסיור במי קדם

אתר מי קדם בפארק אלונה, ליד עמיקם הוא חלק ממפעל מים קדום שהוביל מים לעיר קיסריה. סיור במקום כולל סרטון, הסבר והליכה חווייתית בנקבת מים בעומק של חצי מטר.
הצטיידו בבגדים להחלפה, נעליים למים ופנס.
בראש השנה ובחגים מציעים באתר גם פעילות בציר במסגרתה מבקרים בכרם סמוך, סוחטים מיץ מענבי יין מכרמי האזור, טועמים את התירוש ושומעים סיפורים על רומאים יין ומים.
סיורי הבציר מתקיימים פעמיים ביום בשעות 10:30 ו-14:00.
18 ¤ לילד, 24 ¤ למבוגר - ללא סיור בציר
20-55 ¤ כולל סיור בציר.
לאתר

לילה לבן בבריכת מסילת ציון

קמפינג לילה עם כל המשפחה בשטח היער סביב הבריכה במסילת ציון. במקום הוכשר שטח לאוהלים וניתן לרחוץ בבריכה עד שעה 23:00. במקום יתקיימו פעילויות ספורט אתגרי, פעילות לילה לילדים ועוד. ניתן להכניס אוכל למקום, לערוך מנגל או לאכול במקום בתשלום נוסף.
25.9
95 ¤ לאדם
לפרטים נוספים

הקרקס החקלאי מושב היוגב. איה אפרים,
קרקס, מירוץ ממטרות ולהטטנות באמצע השדה/איה אפרים

הקרקס החקלאי

הקרקס החקלאי פועל בלב שדה רחב ידיים במושב "היוגב", בעמק יזרעאל ומזמין משפחות וילדים להתנסות בהליכה על חבל, ג'אגלינג, לקחת חלק בקטיף עצמי של ירקות העונה, לרוץ בין ממטרות וליהנות ממופע קרקס מקצועי. המקום מוצל וניתן להישאר לפיקניק.
25-27.9, 10:00-14:00
43-48 ש"ח
מופע של קרקס ONE OFF בשעה 12:00
לאתר

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully