וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון מושלם לאימהות: TRX עם עגלת תינוק

14.9.2014 / 8:55

לפעמים נראה שכל הפעילות הגופנית של אימהות בחופשת לידה מסתכמת בטיול עם העגלה בפארק. צפו באימון שיגרום לכן לשרוף 600 קלוריות בחצי שעה בפארק, בלי להיפרד לדקה מהאוצר

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

TRX הפך בשנה האחרונה לאחד האימונים הכי פופולריים, בארץ ובעולם. הוא אמנם לא קל, אבל מדובר באימון שתמיד מביא תוצאות, ולכן אנשים נוטים להתמכר אליו. עכשיו הוא זמין גם לאימהות שלא יכולות להיפרד מעגלת התינוק אפילו לרגע.

עוד בנושא:
5 תרגילים פשוטים לבטן שטוחה
קילומטר וחצי ביום יכול להציל חיים
פעילות גופנית להורדת רמת הסטרס

את ה-TRX המציא רנדי הטריק בזמן ששירת כחייל בקומנדו האמריקאי, בעקבות הצורך לשמור על הכושר עם מגבלות המקום, הזמן והציוד שעמד לרשותו. מגבלות של זמן ומקום הן לא בעיה של חיילים, אלא גם של אימהות טריות. שמאוד רוצות לחזור לגזרה, אבל רוב היום עסוקות בטיפול בילד. רעות גרוס, דיאטנית ומאמנת כושר, החליטה לאפשר גם לאמהות טריות ליהנות מ-TRX. לכן, היא פיתחה אימון עם גומייה ועגלה ששואב אלמנטים מעולם אימון ה-TRX ומנגיש אותם לכולן בלי לגרוע מהאפקטיביות של האימון.

trx  עם עגלת תינוק. עידו שחם
גרוס במהלך אימון/עידו שחם

הגומייה האלסטית שבה משתמשים באימון הזה זולה בהרבה מגומיית ה-TRX, היא לא חייבת להיות מחוברת לקורה גבוהה וניתן לקחת אותה לכל מקום ולחבר אותה לכול דבר. חיבור הגומייה לעגלה, כשהיא במצב נעול, מאפשר ביצוע של מגוון רחב של תרגילים בדרגות קושי שונות, בכל מקום. כך שגם טיול בפארק יכול להפוך לאימון גופני מקיף.

כדי להוציא את המירב מכל אימון (כי הזמן של אימהות טריות קצר), ברנע חיברה בין תרגילי ה-TRX לאימון המחזורי (צורת אימון המשלבת מספר שיטות אימון לצורך שיפור מספר רכיבי כושר בו זמנית ושריפת קלוריות גדולה יחסית). האימון מורכב משניים עד ארבעה סטים של תרגילי TRX, ללא הפסקות, שאחריהם ריצה או הליכה מהירה של חצי שעה (כדי לשלב באימון גם מרכיב אירובי). מי שתתמיד ותבצע את האימון כולו עתידה לשרוף עד 600 קלוריות בחצי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully