וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקתקנית: פוסט ראשון

6.9.2014 / 10:02

בית עם ילדים הוא כמו המשרד. אם תנהלו אותו נכון, תקומו ממש מוקדם יש סיכוי שתצליחו לג'נגל שלושה ילדים ומשרה מלאה. התקתקנית מספרת לכם איך היא עושה את זה

אמא עם שלושה ילדים בחדר השינה. ShutterStock
אז איך מג'נגלים את העסק הזה?/ShutterStock

נדמה לכם שאתם חיים בתוך תעלה רצופת דלתות? הן נפתחות בכל פעם ומבקשות שתכנסו אליהן כל הזמן? אתם נושמים רשימות ומשימות שצריך להגיע אליהן? אם כן, סימן שאתם מנהלים לפחות שלושה ילדים ומשרה מלאה אחת וזה בלי לדבר על העזרה שאולי עוד יש.

הבלוג של נועה הנדין: חופשת לידה

אם הילדים שלכם מתעוררים מוקדם בבוקר, אז אני באמת לא יודעת מתי אתם מספיקים משהו כי למען האמת, הדברים הכי יעילים ביום, מתרחשים בין 6 ל-7 בבוקר. השעון מצלצל ב-5:45, שעה שברווקות העיניים שלי בעיקר נעצמו בה אבל לא נפתחו. זה מתחיל בהכנת סנדוויצ'ים לשני הילדים, בישול והעמדת סיר לקראת הצהריים ומעבר מהיר על כל הסלון והמטבח לסידור אולטימטיבי של שקט בעיניים.

ההכנות לבוקר מתחילות עוד ערב קודם: הם בוחרים בגדים והתיקים כבר מאורגנים. בשעת ארוחת הערב אנחנו עוברים בין היתר על הדברים שצריכים להתבצע למחרת כדי שלא אמצא את עצמי מגלה משהו בשנייה האחרונה. רגע לפני שהולכים לישון אני מוודא עם הגדולים שאכן הכל מוכן כדי שחס וחלילה לא תיהרס לי שגרת הבוקר המתוקתקת.

הם מתעוררים. הנה, זה מתחיל.

צחצוח השיניים שלי נעשה במקביל לשלהם, קפה בשבילי, שוקו בשבילם והתינוקת מתעוררת ומחכה לה כבר בקבוק חמים ומתקתק. הכול ברתיחה אחת. את ארוחת הבוקר שלהם הם חוטפים בזריזות ואני מספיקה להתלבש רק כי הכנתי אאוטפיט כבר ערב קודם, אחרת בגללי הם עוד יאחרו. הצד השני של המיטה שלי מתעורר ואחראי להכניס אותם למכונית. אני חוטפת את נעלי העקב ומניחה לידי ברכב. זהו. הגיע הזמן לצאת לעוד יום.

רגע אחרי הפיזור בגנים ישנה עצירה לווידוא מיקומיי הילדים אחר הצהריים. הגדול הולך לחבר והאמצעית אתי ועם הקטנה. ווצאפ עם הגדול בשעת הצהריים המוקדמת גורמת לי להבין שלא חבר ולא נעליים - הוא מעדיף בילוי יחד עם שאר נשות הבית.

הלו"ז ברגע משתנה, היומן נפתח וברגע אחד מחליטה לבטל את פגישת אחר הצהריים עם הנשים לבית השכנים.

עוברים לבריכה הקרובה לבית, עושה עצירה קטנה להכנת בקבוקי מים, מילוי אספקת פורמולה ופירות, קצת כסף קטן כי אי אפשר בלי ארטיק קרח וכמובן בגדי ים. את ציוד הבריכה אני מנקה אחרי ים או בריכה ומחזירה תמיד בליווי מגבת נקייה לתיק בד בחלקו האחורי של הרכב, כי אין מה לעשות, כשיוצאים לים תמיד יש יותר מדי תיקים ותמיד עדיף אחד פחות.

הצד השני מקבל הודעה שהבאתי לו כבר בגד ים וכל שהוא צריך לעשות הוא להגיע לבריכה. אני כבר סגרתי לו את הפינה להיום. בערב, כשכולם כבר בבית אחרי מקלחת וארוחת ערב זריזה שקניתי עבורה מצרכים בתחילת השבוע, ובגלל שיום חמישי היום והנה כבר נגמר השבוע, אנחנו דואגים ל"ישיבה": פותחים לוחות שנה, מתעדכנים ומסדרים לעצמנו כבר את השבוע שיגיע ממש מאחורי הפינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמהות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully