וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיטה שתעזור לחולים לעמוד על הרגליים

3.8.2014 / 8:03

בית חולים בארה"ב ייצר מיטה חדשנית שמסייעת לחולים בתהליך השיקום על ידי שינוי זווית המיטה עד למצב של עמידה. בקרוב בבתי החולים בישראל?

מיטת שיקום. מתוך אתר החברה, אתר רשמי
VitalGo/אתר רשמי, מתוך אתר החברה

בית חולים בקרולינה ארה"ב החל בפרויקט חדשני של שימוש במיטה ייחודית המסייעת בשיקום פצועים ושיפור יכולת הנשימה של חולים אחרי ניתוח. המיטה החדשנית מאפשרת את שינוי הזווית של החולה עד מצב של כמעט עמידה ומאפשרת לשלוט בהעברת המשקל ובנשיאתו על ידי החולה.

המיטה הייחודית - VitalGo Total Lift Bed - פועלת עם טכנולוגיה המאפשרת לשנות את זווית השכיבה של החולה תוך בקרה על חלוקת המשקל בכל זווית, ובכך מאפשרת לצוות המטפל לקבוע כמה משקל יישא החולה בכל פעם. המיטה מגיעה מזווית של שכיבה מלאה עד עמידה בזווית של 82 מעלות. בתחתית המיטה, באזור הרגליים, מצויה תחתית ייחודית הכוללת משקל, כמו גם מתחת למרכז הכובד של החולה. באמצעות כך מווסתת המיטה את חלוקה המשקל על המיטה והחולה.

החברה מציינת כי המיטה מתאימה למגוון יחסית רחב של חולים, בהם חולים מונשמים, חולים שסובלים מכוויות, חולים לאחר ניתוחים אורתופדים ועוד.

המיטה החדשה מאפשרת לשפר ולקצר את תוצאות האשפוז השיקומי, שכן החולה מקבל סוג של טיפול שיקומי ופיזיותרפי כבר משלבים יחסית מוקדמים, וללא צורך לקום מהמיטה. בפרויקט קודם שערכו בבית חולים בפלורידה הצליחה המיטה לסייע לצוות הפיזיותרפיה לשפר את תוצאות השיקום שהושגו במשך חמישה חודשים בחודש אחד בלבד, וזאת מבלי לסכן את בריאות החולים.

הפרויקט מוכיח שוב שכמעט כל עצם בעולם הרפואה עובר שדרוג באמצעות שימוש בכלים ביו-מכניים וטכנולוגים המצליחים לשפר תוצאות עבור החולים. אין ספק שמיטה כזו תהיה יקרה יותר ממיטות בית חולים רגילות, אך היא תחסוך בזמן שיקום וביציאה ממצבים של אשפוז יחסית ארוך טווח.

עוד בריאות דיגיטלית:
הצמיד שיחשמל אתכם אם תיקחו עוד ביס מהעוגה
התחליף המהפכני למוניטור לתינוקות
המעבדה הרפואית מגיעה אליכם הביתה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אורי גורן הוא מנכ"ל חברת אי-פוכונדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully