וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבדה הרפואית מגיעה אליכם הביתה

19.6.2014 / 12:36

מוצר חדש מאפשר לבצע בדיקות מעבדה בלי לצאת מהבית, ולקבל את התוצאות הישר לנייד - יחד עם מסקנות בריאותיות והמלצות לפעולה. ככה זה עובד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CEU. העתיד כבר כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לא מעט בדיקות רפואיות שונות שאפשר לעשות בבית, ביניהן בדיקות היריון, בדיקות סוכר לחולי סוכרת ועוד, אבל יש הרבה יותר בדיקות שמאלצות אתכם להגיע למשרד המרפאה. המוצר החדשני Cue מתמודד עם הבעיה הזו, ומאפשר כעת לבצע בבית בדיקות שלא היו זמינות לפני ונחשבות מורכבות מאוד.

כאשר מסתכלים על קיו בהתחלה, הדבר המרשים ביותר הוא העיצוב הפשוט, המרהיב והנוח שמאפשר גם יעילות בתפעול הכלים והפחתת מורכבות בהבנתו, וגם תחושה נעימה ונוחה לבדיקה רפואית. ככלל, יש תנאים לאישור מכשירים מעין אלו הקובעים שהם חייבים להתאים לקהל היעד המתפעל אותם, אבל כמעט כולנו נתקלנו במכשירים רפואיים שחוויית המשתמש לא היתה הצד החזק שלהם. יפה לראות שבקיו שלא התפשרו בשום צד.

קיו הוא כלי המאפשר לבצע בדיקות מעבדה ביתיות בתוך מעיין קסטות ייעודיות אליהן מוכנס מקלון עם הדגימה הרלוונטית, והתוצאות משודרות מידית אל אפליקציה בטלפון החכם המנתחת את התוצאות וגם נותנת המלצות לפעולה מידיות.

הבדיקות הניתנות לביצוע בשלב הראשון הן בדיקות של רמת הטסטוסטרון, ויטמין D, תסמיני דלקת, פוריות ושפעת. לכל אחת מהבדיקות יש מקום באפליקציה, שמכילה גם הרבה מידע מתמשך על הבדיקות, אפשרות ליידע את הסובבים, למשל אם נדבקתם בשפעת, וכן יכולת ליצור שיחה עם הרופא. הבדיקות משתמשות במגוון דגימות לפי הצורך – דם, רוק או נזלת. כל שצריך הוא לשים קצת מן הדגימה על המקלון המתאים, להכניס לקסטה ולקבל את התוצאות בטלפון החכם יחד עם המלצות והצעות טיפול רלוונטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיקת ויטמין D עם הקפה של הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתן עצות רפואיות הוא משימה לא פשוטה, שרוב החברות המייצרות את הסנסורים והגאדג'טים הקיימים נמנעות ממנו. אבל כאן הולכים על הרעיון באופן החלטי, זוהי שאיפה מורכבת ולא פשוטה, אך יהיה מעניין לעקוב אם תצלח.

המוצר עצמו אינו יקר כל כך ועדיין לא קיים בחנויות. עלותו ברכישה מוקדמת באתר היא 199 דולר, אך העלות האמיתית תהיה רכישת הסטיקים עמם מבצעים את הבדיקות לאורך זמן. המוצר מצטרף למגוון רחב של סנסורים ובדיקות היוצאים מעולם המעבדה הרפואית ומגיעים אל הבית או ישר על גופו של האדם, הרעיון מאחורי זה הוא להפחית את הצורך בביקורים אצל הרופא, וכן לחסוך עלויות במערכת הבריאות עצמה, כמו גם להעצים את מקומו של המטופל בשרשרת.

ניתן להעריך שיותר ויותר בדיקות וסנסורים יצאו אל השוק בשנים הקרובות ויאפשרו עוד ועוד ביצוע של תהליכים רפואיים לאו דווקא אצל הרופא, האחות או המעבדה הרפואית.

אורי גורן הוא מנכ"ל חברת אי-פוכונדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully