וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לדקור

שירלי אכסלרוד

22.5.2014 / 11:08

מדור חדש יספר לכם איפה משחררים שרירים תפוסים, היכן מלוטפות רקמות עמוקות, איפה מקבלים נעימי בגב, ובלי שכל זה ילכלך לכם את התחתונים בשמן. והשבוע: עיסוי ודיקור

דיקור בכולה. יעל אנגלהרט,
את פנויה להתחייבות ארוכת טווח?/יעל אנגלהרט

מה: "כולה באה להקל" - טיפול שמשלב עיסוי ודיקור, ומתאים במיוחד למי שסובלת ממיגרנות, תסמונות גיל המעבר ומיני כאבים חוזרים אחרים.

הדרך להריון רצופה מחטים טובות

איך היה? כבר היו מוצלחים ממנו. הטיפול נפתח בבירור תחלואי המטופלת, ומתחיל בדיקור. איך שלא נהפוך את זה, להיות שרועה על המיטה עם 10 מחטים דקיקות נעוצות במקומות אסטרטגיים, מרגליים ועד חזה, אינו הדרך האופטימלית להעביר את שעות הפנאי.

את זמן נעיצת המחטים ניצלה המטפלת להמלצות מעניינות מעולם הרפואה הסינית, בעיקר בתחום התזונה. עתידות: גם אם תשבעי לה ולעצמך שממחר תאכלי יותר ירקות מבושלים ודייסת שיבולת שועל, זה לא באמת יקרה. בסיום הדיקור (ההקלה היא כנראה החלק הכי נעים בעניין) ואחרי שווידאתן שכל מחט שנכנסה גם יצאה החוצה, הגיע זמן העיסוי, שהיה נחמד, סטנדרטי, עדין וקצר מדי. שום דבר לכתוב עליו הביתה.

תנאי שירות: מפה אפשר רק לרדת. המקלחות והמלתחות ב"כולה" מאובזרות בצורה מושלמת. החל מהסבון והשמפו במקלחת, דרך הטמפונים בשירותים וכלה במקלות האוזניים והמוצרים לשיער – הכל מבטיח שמכאן לא תצאו משומנות, פרועות ומתגרדות.

שורה תחתונה: מומלץ בעיקר למי שפנויה רגשית להתחייבות ארוכת טווח לטיפולים. מי שמתכננת להגיע לטיפול בודד, תמצא את עצמה בלתי מסופקת – הדיקור החד פעמי לא משיג תוצאות של ממש, והעיסוי קצר מדי.

כמה: 340 ש"ח ל-60 דקות.

איפה: "כולה" - בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully