וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום החמישי: איך אומרים לא לארוחת שחיתות עם חברה?

רוני קדר

11.5.2014 / 12:32

ניקוי הרעלים הולך ומשתפר, ואני כבר לא חולמת כל היום על עוגת שוקולד חמה. אבל מה לעשות כשחברה מזמינה אותי לבילוי או כשיש ארוחת משפחתית? יומן ניקוי רעלים

אילוסטרציה. ShutterStock
יוצאים לאכול? תגיעו מוכנים/ShutterStock

אחרי המשבר של היום הרביעי לניקוי הרעלים, באה הקלה. הכתומים שידרגו לי את החיים. לא יאמן מה קצת שמש בצלחת יכול לעשות לך. ברגע שכחתי מכאבי הראש ומהשעמום – חבר חדש בא לחיי והוא מעורר. מעניין מתי אשתעמם ממנו. מאמינה שבטח עוד יומיים, כשהבטטה כבר תמוצה עד תום.

יומן ניקוי רעלים: זה היה היום הרביעי
רוצים להצטרף לניקוי? כך מתחילים

אחת הבעיות הקשות עם ניקוי הרעלים הזה הם הפיתויים מבחוץ. רובנו איננו סגפנים היושבים בבית סגורים בחושך. אנחנו מבשלים מדי פעם בארוחות אצל חברים, מבלים בקפה עם חברות, יוצאים לדרינק בערב ובולסים בארוחת שישי. אז מה בעצם עושים עם כל הפיתויים האלו?

הבוקר נאלצתי לסרב לבראנץ' שחיתות שאליו הוזמנתי. מרוב שלא ידעתי איך להתחמק מההזמנה – אמרתי את האמת, שגררה אחריה עשרות שאלות. לרגע היה נדמה מהשאלות האלו שחברתי אפילו מתכוונת לעשות כזה ניקוי רעלים במקום לצאת לבראנץ'.

אז איך מתמודדים עם האתגר הזה? הכינו עצמכם מראש. אל תתחילו את ניקוי הרעלים אם אתם יודעים שיש לכם יותר מדי אירועים משפחתיים וכדומה. כי אחרת באמת לא תעמדו בזה.

מה קורה אם כן יש אירועים וארוחות משפחתיות שאי אפשר לוותר עליהם? מגיעים מצוידים באוכל בריא. הכינו לעצמכם אורז בבית וקחו איתכם. למארחים תסבירו את העניין, ותאמינו לי - הם יקבלו את זה בהבנה. אם אלו אנשים שקרובים אליכם, בקשו שינויים בתפריט כמו בטטה בתנור, שמאוד קלה להכנה, או סלט חסה עם שמן זית ולימון. בלי לשים לב תראו שגם שאר המשפחה שלכם תרצה לתת ביס במטעמים המיוחדים שלכם.

זהו סופו של היום השישי והתחושה הכללית משתנה. אמנם הרגשת העייפות עודנה שם מרחפת אבל פתאום הצורך בפחמימה הריקה יורד. פיתה שנחה מול עיניי לא מגרה אותי במיוחד ועוגת שוקולד שהייתי יכולה לחסל ברגע עוברת לחלק השני של השולחן בלי שאמצמץ. השאלה הגדולה האם זה כאן בשביל להישאר או שמדובר במהלך זמני של הניקוי?

ניקוי רעלים: מתכונים לימים הראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully