וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי קוסמטיקה עם שילוב של מנצח של קולגן פפטיד בריכוז גבוה עם חומצה היאלורונית

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 18:06

True Story מביאה את כוח הקולגן לטיפוח העור הישראלי. ניסינו

טרו סטורי. אדם אוברלנדר,
טרו סטורי/אדם אוברלנדר

TRUE STORY היא מותג הבת של קולגן פלוס, חברה שנוסדה בשנת 2012 על ידי רון ויינברג. סיפורו של רון מתחיל עוד בילדותו, כשסייע לאביו בעסק המשפחתי לייבוא והפצת ג'לטין. במהלך השנים, תשוקתו לעולם העסקים והחדשנות הובילה אותו לגלות את הפוטנציאל העצום של הקולגן בתעשיית הבריאות והיופי. מתוך התנסות אישית והצלחה מרשימה בקרב מכריו, החליט רון להקים את קולגן פלוס, חברה המתמחה במוצרי קולגן איכותיים, כשהחזון של החברה - לחבר בין אנשים לבין כוחו של הקולגן הטבעי.

עכשיו מוציא המותג שלושה מוצרי קולגן. אנחנו כמובן ניסינו, והנה החוויות:

Hello Sunshine: קרם לחות

התחלתי עם קרם הלחות Hello Sunshine, וכבר מהשימוש הראשון הרגשתי את ההבדל. המרקם העשיר נספג בקלות, והעניק לעור תחושת רעננות מיידית. אחרי שבוע רצוף של שימוש, אפשר לומר שאני רואה התחלה של שינוי בגמישות העור. אם עיני אינן מטעות אותי, הקמטוטים העדינים סביב העיניים נראים פחות בולטים, והעור קיבל מראה קורן ובריא יותר.

Masquerade: מסכת פנים

המסכה Masquerade מפתיעה לטובה. השתמשתי בה פעמיים בשבוע, ואחרי כל שימוש הרגשתי כאילו יצאתי מטיפול פנים מקצועי. העור נראה מואר יותר, והמרקם שלו השתפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Unseen: סרום

יתרון בולט בסרום זה - הוא נספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית. גם כאן לאחר שימוש רציף של חודש, אפשר לומר שהעור נראה חלק ומלא יותר.

מה שמרשים במיוחד בכל שלושת המוצרים הוא השילוב של קולגן פפטיד בריכוז גבוה עם חומצה היאלורונית. הקולגן במוצרים אלה הוא פרי פיתוח של חברת GELITA הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully