וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוק את המתח של השנה האחרונה: ריטריט וולנס מפנק בדרים איילנד

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 17:39

מאימונים לחיטוב הגוף, דרך אמבטיות קרח והדרכה לטיפולי מים ועד סדנאות לתזונה נכונה וזוגיות שלווה. אם אתם צריכים פסק זמן מהלחץ, הגיעו לריטריט הזה בריזורט דרים איילנד

חופשה בדרים איילנד/צילום ועריכה: אביעד בללי

רוצים לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין? ריזורט דרים איילנד, מתחם הספא והבריאות הממוקם בין קריית גת לאשקלון, מזמין אתכם לחוויה מעצימה בחול המועד סוכות. בין התאריכים 20-22 באוקטובר 2024, יתקיים במקום ריטריט וולנס בהובלת כוהנת הבריאות והספורט, מאמנת הכושר אירה דולפין.

"Treat & Retreat" מציע מגוון רחב של פעילויות המשלבות בין גוף ונפש, ומיועדות לסייע למשתתפים להתחיל את השנה החדשה ברוח חיובית ומלאת אנרגיה.

בין הפעילויות המרכזיות בריטריט: אימון לעיצוב וחיטוב הגוף, המשלב תרגילים פונקציונליים עם תנועות המעודדות זרימת אנרגיה חיובית. האימון יתקיים באזור האגם, מול נוף השקיעה, עם אירה דולפין. דולפין גם תרצה על אורח חיים בריא ותספק טיפים מעשיים לאימוץ אורח חיים בריא ומאוזן.

אירה דולפין דרים איילנד. עירד נצר,
מאמנת הכושר אירה דולפין תוביל את הריטריט בדרים איילנד/עירד נצר

וואטסו, אמבטיית קרח ויוגלטיס

פעילויות נוספות במסגרת הריטריט: סדנת טקס קקאו ואקסטטיק דאנס: טקס קקאו מסורתי עם ריקוד משחרר, המעודד יצירתיות וחיבור פנימי, סדנאות Yogalates, שילוב של יוגה ופילאטיס, המציע את היתרונות של שתי השיטות יחד, סדנת אמבטיית קרח: חוויה הכוללת לימוד טכניקות נשימה ושיטות להתמודדות עם סטרס, המסתיימת בטבילה במי קרח לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית.

בנוסף, הריטריט כולל סדנאות נוספות כמו "מתחילים שנה בטוב" ו"כלים חדשים לזוגיות שלווה", וסדנת וואטסו לזוגות, בה ילמדו את העקרונות הבסיסיים של טיפול במים לפינוק הדדי של בני הזוג.

דרים איילנד הוא ריזורט יוקרתי המשתרע על פני 60 דונם של נוף מרהיב בשפלת יואב. המתחם, שנפתח על חורבות חמי יואב, כולל 26 סוויטות, כל אחת מהן מציעה חוויית אירוח אחרת. כל סוויטה מצוידת בג'קוזי או בריכה פרטית, וחלקן כוללות חצר פרטית או מרפסת מרווחת.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
דרים איילנד. אורי אקרמן,
ים של בריכות פינוק. דרים איילנד/אורי אקרמן

מתחם מים ענק על דונם וחצי

לב הריזורט הוא מתחם המים המרשים המשתרע על פני 1,500 מ"ר. המתחם כולל שלוש בריכות מיוחדות: בריכת זרמים, בריכה ספורטיבית, ובריכת רגיעה עם מיטות מובנות. בנוסף, ישנן שתי בריכות ג'קוזי מפנקות, סאונה יבשה וסאונה רטובה, וחמאם טורקי אותנטי. מחוץ למבנה המקורה, נמצאת בריכה חיצונית גדולה ומחוממת עם נוף פנורמי מרהיב.

מתחם הספא של דרים איילנד כולל 15 חדרי טיפולים אישיים וזוגיים, המציעים מגוון רחב של טיפולים וטכניקות עיסוי. בנוסף, ישנה בריכה ייעודית לטיפולי וואטסו.

הריזורט מציע גם חוויות קולינריות מגוונות. מסעדת "ערמונים" מגישה מנות שף מסביב לשעון. בנוסף, פזורים ברחבי הריזורט מתחמי פוד טראקס המציעים נשנושים ומשקאות לאורך כל היום - ללא תשלום נוסף למתארחים במקום.

אטרקציה נוספת היא חדר היין, הממוקם ליד גת עתיקה מהתקופה הביזנטית שהתגלתה במהלך בניית הריזורט. החדר מארח סדנאות וטעימות יין מרתקות.

כמה זה עולה? מחיר ההשתתפות בריטריט מתחיל ב-590 שקל לאדם, שכולל שימוש חופשי במתחמי הריזורט, השתתפות בפעילויות הריטריט וארוחת צהריים במסעדת ערמונים. אם בחרתם ללון במקום, תמורת 2,300 שקל לזוג, תקבלו סוויטה עם ג'קוזי או בריכה פרטית, על בסיס חצי פנסיון, ושני ימי בילוי מלאים בריזורט וכמובן כניסה זוגית חופשית לריטריט עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully