וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ההצלחה של מגן מומחים: כך היא מנצחת את הסטטיסטיקה לטובת לקוחותיה

בשיתוף מגן מומחים

10.10.2024 / 13:32

החברה המובילה בישראל למימוש זכויות בביטוח סיעודי מצליחה לזכות בלמעלה מ-80% מהתביעות; מספקת שירות בבית הלקוח ומלווה את המשפחות לאורך כל התהליך

מגן מומחים. יח"צ,
מגן מומחים/יח"צ

'מגן מומחים' הציבה לעצמה חזון: לספק סיוע אפקטיבי, מתחשב ונגיש למגישים תביעות סיעוד לחברות הביטוח. לצורך כך היא מפעילה שילוב ייחודי של מומחים לביטוח סיעודי יחד עם ליווי אישי צמוד ושירות מלא בבית הלקוח. באופן זה מצליחה 'מגן מומחים' לקבל עבור לקוחותיה כל מה שמגיע להם, תוך חסכון בזמן ובבירוקרטיה, שקיפות מרבית ומעורבות מלאה של בני המשפחה.

נתחיל בסטטיסטיקה: אחד מכל ארבעה קשישים יגיע בשלב כלשהו למצב סיעודי שמחייב עזרה קבועה, הכרוכה בעלויות גבוהות. במצב זה, אם יש לקשיש ביטוח סיעודי בתוקף, יש חשיבות עליונה למימוש הפוליסה מהר ככל האפשר. תביעת סיעוד שמתקבלת על ידי חברת הביטוח מקנה למבוטח קצבה חודשית בגובה אלפי שקלים, מה שמהווה תמיכה כלכלית משמעותית עבורו. כאן נכנסת לתמונה 'מגן מומחים', אשר מתייצבת לצד המבוטחים ודואגת לאינטרסים שלהם, תוך התחשבות מקסימלית במצבם ובשקיפות מלאה מול בני המשפחה.

עושים את המקסימום לטובת המבוטחים

הגישה של 'מגן מומחים' היא להקל ככל האפשר על לקוחותיה, מתוך הבנה שמדובר באוכלוסיה סיעודית שיש להתחשב בקשיים ובמגבלות שלה. לכן כל השירות ניתן בבית הלקוח מבלי לטרטר אותו למשרדי החברה כפי שנעשה בחברות אחרות. בפגישת ההיכרות הראשונית בודק נציג החברה את פוליסת הביטוח הסיעודי ומעריך את סיכויי התביעה. אם מסתבר שהתביעה חסרת סיכוי, ייעצר הטיפול כבר בשלב מקדמי זה, כדי שלא להעמיס על הקשיש בירוקרטיה מיותרת שלא תניב כל תוצאות. אך אם נראה שלתביעה יש בסיס, תוצמד למשפחה מנהלת תיק אישית, שתדאג מכאן ואילך לליווי התביעה, תוך עדכון בני המשפחה בכל שלב ושלב. התשלום ל'מגן מומחים' מתבצע רק בסוף התהליך, ורק על בסיס הצלחה, בשיטת "לא זכית - לא שילמת", כך שלמעשה הלקוח לא לוקח שום סיכון אלא יכול רק להרוויח.

מתי מימוש הביטוח הסיעודי הופך רלוונטי?

מצב סיעודי מוגדר כאשר אדם הופך להיות תלוי במידה רבה בעזרת הזולת בחיי היומיום שלו.
על פי רוב הדבר נובע מהזדקנות, אך הוא עלול להיגרם גם כתוצאה ממחלה או מטראומה בגילאים צעירים יותר.

הקביעה על מצב סיעודי מתבצעת על פי אחד משני פרמטרים:

- התדרדרות גופנית-תפקודית: הקביעה נעשית על פי התוצאות של 'מבחן הערכת יכולת', הידוע גם כמבחן ADL Activities of Daily Living דהיינו - ביצוע עצמאי של פעולות השגרה היומיומיות, ובהן: אכילה ושתיה, לבישה ופשיטת בגדים, מעבר משכיבה לעמידה ולהיפך, ניידות, רחצה ושליטה על הצרכים.
הזדקקות לעזרה רבה בלפחות שלוש מתוך שש הפעולות עונה על ההגדרה "מצב סיעודי".
- תשישות נפש: תשוש נפש מסוגל אולי לבצע בעצמו את הפעולות הפיזיות, אך התנהגותו ושיקול הדעת שלו לקויים, עד כדי סיכון לעצמו ו/או לאחרים בסביבתו ולכן הוא נזקק להשגחה מתמדת. האבחון במקרה זה נעשה ע"י נוירולוג או פסיכוגריאטר.

כל אחד משני הפרמטרים דורש אימות ואישור של חברת הביטוח, כתנאי לזכאות לקצבת סיעוד.

'מגן מומחים' מעלה משמעותית את סיכויי ההצלחה

הנה נתון סטטיסטי נוסף - כמחצית מהתביעות לביטוח סיעודי המוגשות באופן עצמאי נכשלות, מסיבות שונות: החל בריבוי טפסים שצריך למלא באופן מדוייק, דרך הדרישה לתיעוד רפואי מדוקדק ופרטני שנים לאחור, כשכל סעיף לקוי או מסמך חסר עלולים לעכב או להפיל את התביעה, ועד ביצוע בדיקת היכולת באופן מצמצם ומחמיר. המשמעות היא שאלפי אנשים ששילמו כל חייהם פוליסת ביטוח סיעודי לא מצליחים לממש אותה ביום פקודה. בדיוק את המצב הזה באה 'מגן מומחים' לשנות - ומצליחה בגדול. הדרך שלה לעשות זאת היא להציב את הידע והמומחיות שלה אל מול הידע והמומחיות של חברות הביטוח, באופן שמנטרל את היתרון המובנה שלהן על המבוטחים.

'מגן מומחים' מסייעת ללקוחותיה בהגשת התביעה על בסיס פרוצדוראלי רפואי. החברה מתמודדת באופן מקצועי עם הדרישות של חברת הביטוח, דואגת לכל התיעוד הרפואי הנדרש, מכינה את הקשיש לקראת ההערכה התפקודית כך שתשקף נאמנה את מצבו, ולא מוותרת על מימוש זכויותיו. התוצאה: מתוך עשרות אלפי תביעות ש'מגן מומחים' מסייעת בהגשתן מדי שנה, היא מצליחה לזכות בלמעלה מ-80%!

כשכל יום קובע

היתרון שמעניקה 'מגן מומחים' למבוטחיה הוא לא רק בעצם הזכיה, אלא גם במהירות שבה הדבר מתבצע. צריך לזכור שביטוח סיעודי ניתן למבוטח בלבד, בעודו בחיים. בהתחשב בכך שמקבלי קצבת סיעוד הם בדרך כלל אנשים מבוגרים מאוד, הרי שככל שתהליכי התביעה מתארכים הדבר פועל לרעתם. קיים סיכון שעד שיתקבלו סוף סוף כספי הביטוח, המבוטח ילך לעולמו, חלילה, או שיספיק ליהנות מהם זמן קצר בלבד.

כנגד סיכון זה, דואגת 'מגן מומחים' לבנות מלכתחילה את תיק התביעה באופן מסודר ומלא ולעקוב באופן שוטף אחר התקדמותו. באופן זה מצליחה 'מגן מומחים' לצמצם באופן משמעותי את משך הטיפול ולהרוויח עבור לקוחותיה עוד חודשים של קבלת קצבת סיעוד. בחלק מהמקרים, כאשר המצב הסיעודי החל זמן ממושך לפני הגשת התביעה, מסייעת 'מגן מומחים' בהגשת תביעה רטרואקטיבית, עד שלוש שנים לאחור כפי שמאפשר החוק. במקרה כזה יקבל המבוטח גם סכום חד-פעמי עבור הזמן שחלף מקרות המצב הסיעודי, וגם קצבה חודשית שוטפת בהתאם לתנאי הפוליסה.

הידע המקצועי הנרחב, יחד עם המחויבות העמוקה של 'מגן מומחים' לטובת לקוחותיה, הם שהפכו אותה לחברה המובילה בישראל בתחום מימוש זכויות בביטוח סיעודי, ועל כך גאוותה.

לאתר מגן מומחים: מגן מומחים

ליצירת קשר: 072-3950954

בשיתוף מגן מומחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully