וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימון ששובר את הרשת: 10,000 צעדים ב-40 דקות - בלי לצאת מהבית

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 12:32

ההמלצות מדברות על בין 5,000 ל-10,000 צעדים ביום כדי להאריך חיים בבריאות טובה. אבל למי יש זמן לזה? אז קבלו אימון ביתי, בלי ציוד מיוחד, שישיג תוצאות דומות ב-40 דקות. אה, וגם תשרפו כ-1,000 קלוריות

הליכה היא דרך מצוינת לשמור על בריאות הלב, להעלות את רמת הכושר האירובי שלכם וגם לגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב מנטלית. היא אפילו גורמת לשריפה מרשימה של כמות קלוריות. אבל מה לעשות שהחיים עצמם (עבודה יומית, ילדים, משפחה ועוד) לא תמיד מאפשרים לנו למצוא את הזמן לבצע פעילות זו בעקביות מדי יום.

כוכב סרטוני הכושר ביוטיוב, מיליונר הוי (כן, זה שמו האמיתי), מצא פתרון יעיל לבעיה זו. עם ארסנל של למעלה מ-2,000 סרטונים, הוא מספק בחינם אימוני הליכה ביתיים. כאלו שיגרמו לשעון הכושר שלכם לחשוב שהלכתם 10,000 צעדים (או 7.5 ק"מ), וכל זה בפחות משעה. שווה לבדוק, לא?

המיוחד באימונים של הוי - הם מתאימים לכל אחד בכל רמת כושר. מדובר באימונים בעצימות נמוכה, ללא קפיצות, ללא חזרות, הכל בעמידה וללא צורך בציוד כושר מיוחד. אם אתם מסוגלים לעמוד וללכת - תוכלו לבצע את האימונים האלו.

מיליונר הוי. מיליונר הוי, יוטיוב, צילום מסך
40 דקות וסיימתם. אימון 10,000 צעדים בבית/צילום מסך, מיליונר הוי, יוטיוב

הליכה מאריכה חיים (בריאים)

הליכה סדירה מגבירה את זרימת הדם ומשפרת את מחזור הדם, מה שעוזר לשמור על הגמישות במפרקים ותומך בניידות ובשיווי משקל, שני פרמטרים שתפקודם יורד עם הגיל. היא גם מחזקת את השרירים סביב המפרקים, מה שמפחית את הסיכון לנפילות ופציעות.

הליכה יכולה גם להיות מדיטטיבית, והיא יעילה לחיבור בין הגוף לנפש. בנוסף, כמו צורות אחרות של פעילות גופנית, היא משחררת אנדורפינים משפרי מצב רוח, מה שמשאיר אתכם רגועים, שמחים ואופטימיים יותר. חשוב בימים אלו.

הליכה יכולה אפילו לעזור לכם לחיות יותר. מחקר שפורסם ב-Journal of the American Medical Association מצא שלהליכה קבועה של לפחות 7,000 צעדים ביום יש פוטנציאל להפחית את הסיכון למוות מוקדם באנשים בגיל העמידה ב-50 עד 70 אחוז.

  • עוד באותו נושא:
  • הליכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully