וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: לצד בית המרקחת, קם בוטיק למוצרי קנאביס

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 13:38

לראשונה בישראל, נפתח בצמוד לבית מרקחת לקנאביס, בוטיק למוצרי פרימיום בתחום שמציע כלים ואביזרים מזכוכית, עץ, ברונזה ופלדה, המיוצרים על ידי אמנים בינלאומיים

בוטיק אורטה. אורטה יח"צ,
בוטיק אורטה/אורטה יח"צ

לראשונה בישראל, נפתח בצמוד לבית מרקחת לקנאביס, בוטיק למוצרי פרימיום בתחום שמציע כלים ואביזרים מזכוכית, עץ, ברונזה ופלדה, המיוצרים על ידי אמנים בינלאומיים מובילים ומיובאים באופן בלעדי לבוטיק.

בין היתר ניתן למצוא בבוטיק שנקרא אורטה וממוקם ברחוב הרכבת 20 בת"א, את קו המוצרים של מארלינטורל, המותג שהקימה משפחתו של בוב מארלי, ושכולל אביזרי עישון מזכוכית ועץ, מגשים וקוצצים, וכן אביזרים וכלים שונים של קית' הרינג, אמן הפופ ארט המפורסם. בבוטיק מוצעים גם מוצרי החברה האמריקאית ליטל ג'ון, אשר פיתחה אביזרי איחסון מעוצבים לקנאביס ובגדים של המותג סנסיהמפ מפורטוגל המיובאים באופן בלעדי ע"י אורטה. זאת לצד, מותגים של חברות מובילות נוספות.

בבית המרקחת הצמוד לבוטיק, מוצעים זנים מובחרים של קנאביס רפואי שנבחרו בקפידה על ידי הצוות של אורטה, הכולל עשרה מומחי קנאביס מתחום הרוקחות, הגידול והפיתוח. בקרוב יוצעו בבית המרקחת גם זנים מהחווה של אורטה בים המלח, אשר בזכות האקלים הייחודי של האזור ושיטות הגידול המתקדמות, מספקת קנאביס איכותי.

מנהל בית המרקחת, ברוך חייט, אחד הרוקחים הוותיקים והמנוסים בארץ בתחום הקנאביס, מעניק ייעוץ אישי למטופלים, ובכלל זה חולים המתקשים בצריכת הקנאביס הרפואי. בבית המרקחת מוצעים גם באופן בלעדי מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של זוסקין ו-דרמהלוג'יקה וכן תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים ופטריות מרפא של החברות המובילות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully