וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח בריאות לילדים: על החשיבות והיתרונות ברכישת ביטוח בגיל צעיר

שרי גורסמן, מנהלת מוצר באגף בריאות וחיים, בשיתוף AIG

26.9.2024 / 10:23

מדוע כדאי לרכוש ביטוח בריאות פרטי לילדים בגיל צעיר, היתרונות של רצף ביטוחי, והכיסויים הייחודיים המותאמים לצרכי הילדים - כל מה שהורים צריכים לדעת

ביטוח בריאות. ShutterStock
ביטוח בריאות/ShutterStock

ילד רך נולד, השמחה גדולה והאופטימיות ממלאת את האוויר. לצד זאת, גידול ילדים הוא לא משימה פשוטה ומכורח המציאות מדובר באהבה וגאווה אינסופית שמהולה בדאגה מתמדת לבריאות הילדים ולהתפתחותם התקינה. לפחות בכל מה שקשור שנמצא בשליטה שלנו, רכישת ביטוח בריאות פרטי בגיל צעיר עשוי להיות בבחינת השקעה חשובה בבריאות הילד ולימים גם בבגרותו.

היתרון ברכישת ביטוח בגיל צעיר וחשיבות הרצף הביטוחי

החיתום הרפואי הוא תהליך מרכזי בעולמות הביטוח של הפרט, במיוחד כשמדובר בביטוחי בריאות וחיים. מטרתו העיקרית של תהליך החיתום היא להעריך את רמת הסיכון של המועמד לביטוח. במהלך תהליך זה, חברת הביטוח בוחנת את ההיסטוריה הרפואית של המועמד, מצבו הבריאותי הנוכחי, אורח חייו, וגורמי סיכון אחרים שעשויים להשפיע על בריאותו בעתיד, בהתאם לסוג הביטוח ולכיסויים שכולל. על סמך מידע זה, מחליטה החברה האם לקבל את המועמד לביטוח, ואם כן, באילו תנאים.

כאשר המועמד לביטוח הוא תינוק שזה עתה נולד, או ילד צעיר, הסבירות לקיומן של בעיות רפואיות וגורמי סיכון אחרים הוא נמוך באופן יחסי. כאשר מבטחים ילד בגיל צעיר, לפני התפתחות בעיות רפואיות שונות, ניתן הלכה למעשה להבטיח כיסוי ללא תנאים מגבילים. הדבר נכון שבעתיים במקרה ובמשפחת המועמד לביטוח ישנה נטייה למחלות תורשתיות.

יתרון נוסף של ביטוח בריאות פרטי בגיל צעיר הוא האפשרות להבטיח רצף ביטוחי ללא החרגות. גם במידה ויתעוררו, חלילה, בעיות רפואיות במהלך תקופת הביטוח, כל עוד הפוליסה בתוקף, הזכויות של המבוטח יישמרו. במרבית המקרים, בעת חידוש הביטוח לאחר גיל 18, כל עוד נשמר הרצף הביטוחי, ניתן להימנע מחיתום רפואי מחדש שעלול להביא להחרגות רפואיות מסוימות. כלומר, ביטוח בגיל צעיר מקנה במרבית המקרים את הזכות להמשיך את הרצף הביטוחי

כיסויים ייחודים לילדים

בעוד שמערכת הבריאות הציבורית מספקת את הרובד הבסיסי של ביטוח הבריאות של ישראל וקופות החולים את הרובד הבריאותי המשלים, תמיד נרצה עבור ילדינו את הטוב ביותר. בדומה לביטוח בריאות פרטי, גם בביטוח המותאם לילדים, ניתנים כיסויים בגין ניתוחים, השתלות ותרופות. לצד אלה, ביטוח בריאות לילדים מציע גם מגוון כיסויים ייחודיים המותאמים לצרכים המיוחדים של הגיל הצעיר, כגון אבחונים התפתחותיים, טיפולים פסיכולוגיים, טיפולים פרה-רפואיים, טיפולים בבעיות שינה והרטבה ואף כיסוי לטיפולים אלטרנטיביים כמו טיפול באמצעות בעלי חיים, שחייה, רכיבה טיפולית ועוד.

בייחוד בתחום ההתפתחותי בגילאים הצעירים נודעת חשיבות גבוהה לטיפול מהיר ואיכותי בבעיות ובעיכובים השונים. בהקשר זה, ביטוח בריאות פרטי לילדים מאפשר גישה מהירה יותר למומחים ולטכנולוגיות רפואיות מתקדמות, דבר שעשוי להיות קריטי, בייחוד על רקע בעיות זמינות התורים במערכת הציבורית ובשל טיפולים שאינם קיימים בסל הבריאות הממלכתי.

השורה התחתונה - "לדאוג בראש קצת יותר שקט"

ביטוח בריאות פרטי לילדים הוא השקעה חשובה בעתידם הבריאותי. הוא מאפשר במרבית המקרים על צירוף לביטוח בתהליך 'חלק ומהיר', ללא החרגות רפואיות או תוספות משמעותיות. הוא גם מספק שקט נפשי להורים, אלה שרוצים את הטוב ביותר לילדיהם, ומכירים בחשיבות של טיפול מהיר ואיכותי במקרה הצורך. איך אומרים?אפשר להמשיך לדאוג לילדים, אבל בראש קצת יותר שקט.

הצירוף לביטוח הינו בכפוף להליך חיתום רפואי. תנאי הביטוח הינם בהתאם לתנאי הפוליסה המלאים.

שרי גורסמן, מנהלת מוצר באגף בריאות וחיים, בשיתוף AIG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully