וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בבית הספר הורשה להזדהות כ"זאב" כי הוא סובל מתסמונת נדירה ולא מוכרת

1.10.2024 / 0:04

המורים בבית ספר הסקוטי תומכים בתלמיד שהחליט להזדהות כזאב. הנער סובל מ"דיספוריה מינית", מצב שבו אדם מרגיש שהגוף האנושי שלו שייך בכלל למין הלא נכון. פוליטיקאים ופסיכולוגים מיהרו לתקוף את ההחלטה: "צריך להגיד לו לצאת מעולם הדמיון ולהתמודד עם עצמו"

טוקו, כלב הקולי שהיה פעם אדם/@I_want_to_be_an_animal/

נער בבית ספר בבריטניה קיבל רשות להזדהות ולהיות מוכר כ"זאב", זאת אחרי שאובחן כסובל מ'דיספוריה מינית', מצב שבו אדם מרגיש שגופו האנושי הוא חלק "מהמין הלא נכון". על פי הדיווח בתקשורת המקומית המורים תומכים בהחלטתו של הנער להיות זאב.

נציג מטעם המועצה המקומית בסקוטלנד, שלא נזכר שמה, אמרה כי תלמיד בית הספר התיכון משתייך לקבוצה של פאנדום פרוותי ומזודהה כבעל "אישיות של בעל חיים". דיספוריה מינית היא אינה מונח מוכר בתחום הרפואה ונראה שהיא התפתחות חדשה של דיספוריה מגדרית - שמוגדרת כ"אי-נוחות, אומללות או מצוקה שחש אדם כתוצאה ממגדרו או ממינו הפיזיולוגי".

מספר הולך וגדל של תלמידים ברחבי בריטניה, כך נטען בדיילי סטאר, מאמצים אישיות של שועלים, דרקונים, ציפורים, נחשים, כרישים ודינוזאורים."אך מומחה אחד אמר שהתלמיד צריך פשוט 'לצאת מזה'.‌‌‌ הפסיכולוג הקליני ד"ר טומי מקאי אמר: 'אין בכלל מצב כזה במדע שנקרא 'דיספוריה מינית'.‌‌‌ זה לא מפתיע שאנחנו רואים את זה בעידן שבו אנשים רבים רוצים להזדהות עם משהו אחר ממה שהם", הוא הוסיף, "כעת יש לנו מועצה עירונית שמקבלת ללא ערעור טענה של ילד שמתייג את עצמו כזאב, במקום להגיד לו לצאת מעולם הדמיון ולהתמודד עם עצמו".

@dailymailuk A British schoolchild has been officially allowed to identify as a wolf. The secondary-school pupil is said to suffer from 'species dysphoria', which is when someone claims their body belongs to a different species. #school #furry #furries #speciesdysphoria #wolf #wolves #news #schoollife #news #scotland #student ♬ original sound - Daily Mail UK

בתגובה לדברים הללו הרשות המקומית מסרה כי היא פועלת בהתאם להנחיות של ממשלת סקוטלנד שהקימה את תוכנית "GIRFEC (Getting It Right for Every Child) - מסגרת רווחה שאמור להבטיח כי שקולות הילדים נשמעים ומסייעת להם "להתגבר על אי-שוויון".

דובר המועצה הוסיף כי הם מציעים תמיכה אישית ו"תמיכה ספציפית יותר", כולל עובדי רווחה, ייעוץ וסיוע בלימודים, והדגישהכי "אין לנו הרבה הנחיות ספציפיות לגבי התמודדות עם מצב של דיספוריה מינית".

עוד אנשים שמזדהים כחיות
הכלבה האנושית שקוראים לה מיאו: חיה בכלוב ועושה צרכים בחוץ

"נולדתי בגוף הלא נכון": האישה שטוענת שהיא בעצם חתול שונאת כלבים ומקלחת וישנה על החלון

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

"חלק מתרבות הווק שהשתלטה על הלימודים"

מייגן גלצ'ר, חברת הפרלמנט הסקוטי מהמפלגה השמרנית התייחסה לנושא ואמרה: ""עם כל האתגרים האחרים העומדים בפני בתי הספר, השרים צריכים להבטיח שמורים ירגישו בטוחים שהם יכולים לנקוט בגישה של היגיון בריא כאשר מצבים כאלו מתרחשים".

כריסטופר מקגוברן, יו"ר התנועה למעו חינוך אמיתי אמר בתגובה לדיווחים: "התאמות ומתן תירוצים להתנהגות בלתי נאותה על ידי הלבשה שלה בטרמינולוגיה פסאודו-רפואית היא להיט בקרב מחנכים בכל רחבי בריטניה. זה חלק מתרבות ה"ווק"' והפוליטיקלי קורקט, שמשפיעה כיום יותר מדי על הלימודים."

בשנה שעברה, בית ספר נאלץ לסרב לתלמידיו שהזדהו כחתולים בעקבות דיווחים על ילדים שעשו את צרכיהם על הרצפה. ברשתות החברתיות התגלגלו טענות כי תלמידי אקדמיית באנף באברדין רצו להיות חתולים. הרשות המקומית אמרה שהשמועות היו שקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully